Produse terminate- Ianuarie 2017

Hello!

Astazi vreau sa vorbim putin despre produsele pe care le-am terminat in ultima vreme. Am incercat pe cat de mult posibil sa pastrez cat mai multe ambalaje, insa o parte s-au pierdut cand m-am mutat sau le-am aruncat eu fara sa imi dau seama. Daca vreti un review separat pentru vreunul din produse sa-mi lasati scris in comentarii.
Sa-i dam drumul!

- gel de dus Balea cu miros de vata de zahar. Mi-a placut, mirosea placut, dulce, insa mirosul nu persista destul de mult pe piele
- gel de dus Cien Whispering Winds. Mirosea frumos, nu stiu cum sa descriu. Imi plac foarte mult gelurile de dus crema de la Cien, lasa pielea fina si nu o usuca.
- crema de corp Elmiplant cu goji. M-am chinuit ceva sa o termin, la inceput mi-a placut foarte mult mirosul ei insa pe parcurs incepusem sa ma plictisesc de el. Cred ca este una din putinele creme pe care am reusit aproape sa le termin. Am aruncat-o pentru ca o aveam de peste 12 luni.
Am terminat si 2 parfumuri, Intimately Beckham si unul Balea care a fost dintr-un advent calendar. Mi-au placut amandoua si catre sfarsit evitam sa le folosesc, ca sa nu se termine. Au fost parfumurile perfecte pentru vara, cel putin pentru mine. Vara asta am simtit nevoia de un parfum mai dulce, nu chiar atat de fresh cum alegeam de obicei.
La capitolul deodorante am terminat mai multe Nivea Invisible, varianta roz, insa am pastrat doar un recipient. Este un deodorant bun, inca prefer sa imi schimb deodorantul periodic deoarece mi se obisnuieste corpul cu el si simt ca nu mai este atat de eficient.
La capitolul sampon, am terminat unul pentru volum si unul pentru par vopsit. Nu am nimic special de spus, curata bine parul, nu il incarca, se descurca relativ usor. Balsam sau masca nu am deoarece in ultimele luni am folosit un ulei de par.
Iar la capitolul machiere-demachiere, avem urmatoarele produse:
- Tusul lichid LiquidInk de la Essence (waterproof) - este un tus foarte bun, rezistent la apa, este al 3-lea tub pe care il termin. Nu l-am recumparat pentru ca am inceput sa ma indepartez de tus in machiaj, insa il recomand daca sunteti in cautarea unui tus bun. Un minus ar fi ca nu este mat, este usor lucios odata ce se usuca
- Lotiunea Miceala Nivea- mi-a placut, curata tenul bine insa momentan am o sticla de Bioderma asa ca nu o voi recumpara inca
- Demachiantul bifazic pentru ochi de la Nivea- curata destul de bine machiajul ochilor, insa nu imi place pelicula uleioasa pe care o lasa in urma. M-am impacat ceva mai bine cu demachiantul bifazic de la Farmec, parca.
- Photoderm Max de la Bioderma, crema cu SPF50- este o crema foarte buna, mi-a placut si cu siguranta o voi recumpara. Am avut varianta Light, care a fost o idee cam inchisa pentru mine, insa odata ce m-am bronzat mi s-a potrivit perfect
- Rimmel ScandalEyes Lycra Flex- a fost un rimel foarte bun, care desi initial mi se parea ca incarca genele mult prea mult
- Bobbi Brown Everything Mascara-  a fost un rimel bun, insa nu ceva care sa ma dea pe spate. Mi-a placut ca rezista bine pe gene, insa eu caut un rimel care sa ofere volum, cat mai mult volum.

Si cam acestea sunt produsele pe care le-am terminat in ultima vreme, acum pot sa scap de ambalaje si sa incep sa adun altele, deja am cateva aproape terminate. Pana la urmatorul articol, va doresc o saptamana cat mai frumoasa!

Share this:

CONVERSATION

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu