Dorinte pentru 2017

Hello!


Daca tot suntem la inceput de an si incepem sa facem planuri pentru lunile urmatoare, am decis ca ar fi cazul sa imi fac si eu o lista de dorinte pe care sa o impart cu voi. Desigur, nu voi mentiona lucruri generale sau mult prea personale, insa am cateva dorinte care tin si de blog.

1. Imi doresc sa ma tin de treaba cu blogul si sa postez constant. 2 in 1. Imi pare foarte rau ca am luat pauza prelungita de la blogging, insa conjunctura mi-a permis sa ma departez si apoisa ignor cu totul ceea ce faceam si imi placea, iar apoi am tot zis ca nu mai are rost sa ma apuc. Boy was I wrong.

2. Imi doresc sa imi tin trusa de machiaj la un minim necesar, fara a sari calul prea mult. Da,este tentant sa iti cumperi tot ce apare nou, insa chiar ai nevoie de toate acele produse? Mai multe despre asta si in urmatorul articol despre economisirea banilor.

3. Vreau sa am cat mai multa grija de tenul meu, si am inceput recent sa fiu mult mai atenta la ce creme folosescsi sper sa reusesc sa ma tin de asta. Am si cosurile ocazionale si cateva riduri care as vrea sa nu se accentueze, deci voi avea ceva de lucru.


4. Imi doresc sa calatoresc, pentru ca sunt atat de multe locuri, atat in tara, cat si in afara, pe care imi doresc sa le vad. Sper sa si reusesc, si am in plan sa fac si o noua categorie de articole pe blog, bazate pe experientele mele din calatorii.

5. Imi doresc sa mananc cat mai sanatos. Vreau sa renunt complet la dulciuri, prajeli si la alimentele extrem de procesate, pentru ca imi doresc sa am mai multa grija de corpul meu si as vrea sa fac si sport, iar o alimentatie corecta m-ar ajuta sa am rezultate mai bune.

6. Sa ma dau cu crema de corp in fiecare zi. Am cam neglijat acest aspect in ultimii ani si as vrea sa remediez problema. Mi-am achizitionat 2 creme noi pentru a rezolva aceasta problema.

7. Sa merg la cat mai multe concerte.
Voi ce planuri aveti pentru noul an?

Share this:

CONVERSATION

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu