Echipa roz pentru un ten perfect


Hello!
Ce mai faceti? Pentru astazi am zis sa pregatesc un articol numai bun pentru inceputul de an, si anume 5 produse care pentru mine sunt esentiale pentru a avea un ten perfect.
In primul si in primul rand, avand tenul gras tind sa il demachiez cu Bioderma Sensibio dimineata, inainte de a aplica crema de fata, in loc sa folosesc un gel de curatare (in special in perioada rece, cand tenul meu tinde sa fie mixt sensibil). 
Al doilea produs este evident crema de fata, iar in echipa mea roz s-a calificat este sorbetul de fata cu vitamina E de la The Body Shop. Este o crema hidratanta lejera, cu textura de gel care este si o baza de machiaj numai buna.

Pentru a avea mereu buze perfect, apelez la exfoliantul meu de buze Lush cu aroma de guma de mestecat. Mai ca iti vine sa il mananci.
Si cand vine vorba de machiaj stim toate ca o aplicare perfecta este cheia uui machiaj reusit iar ajutorul meu in aceasta situatie este Beauty Blenderul. Aplica fondul de ten fara sa incarce. lasa un aspect foarte natural si ma ajuta sa estompez blushul sau bronzerul in cazul in care aplic prea mult.

Iar la final de zi, cand vreau doar sa ma demachiez, sa ma schimb in pijamale si sa sar in pat cu blanoasele mele, apelez la Makeup Eraser pentru o demachiere rapida si o exfoliere delicata a tenului. It works wonders.

Aceasta combinatie este arma mea secreta in aceasta perioada. Poate ar fi fost mai bine sa denumesc articolul "rutina mea de ingrijire a tenului", insa am vrut sa aleg un nume mai poznas.
Care sunt armele voastre secrete pentru un ten perfect?

Share this:

CONVERSATION

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu