TAG: Produse folosite intr-o zi

Hello!
Astazi am decis sa fac un nou tag, nominalizata fiind de Alexandra. In ciuda faptului ca nu ma machiez zi de zi, am observat ca in ultima vreme am folosit aceleasi produse de ceva vreme.
Voi incepe cu produsele de ingrijire:


- gel de dus ( nu stiu daca ar trebui inclus sau nu, stiu ca toata lumea se spala, insa am decis sa il adaug si pe el) - nelipsit in fiecare dimineata. Sunt genul de persoana careia ii place sa faca dus dimineata, simt ca ma trezeste.
- gel pentru curatarea tenului Cien- este bun, are un pret decent, nu pot sa cer mai multe de la un gel de curatare
- crema de corp, a fost prezenta in ultima vreme in rutina mea.
- crema de fata
- crema de maini- am pus 3 deoarece le folosesc pe toate 3 intr-o zi, am o crema pe birou pentru cand lucrez, am o crema langa pat pentru a ma da inainte de culcare si am o crema pe hol pentru a ma da inainte de a iesi pe usa. Odata cu vremea rece am mainile varza si incerc sa combat cat de cat aceasta problema.
- am ales sa includ aici si parfumurile pe care le folosesc cel mai des- Katy Perry Purr si Lady Gaga Fame.

Cat despre machiaj,produsele folosite in ultimele aproximativ doua luni sunt:
- primer- am inclus doua deoarece le alternez, ambele sunt de la Nyx.
- fond de ten- am folosit Revlon Colorstay pentru ca imi doresc sa il termin pana vine vara. In perioada rece mi se potriveste perfect, insa pe timp de vara imi este cam deschis
- pudra Nyx HD- e perfecta si m-a determinat sa nu adaug nicio alta pudra colectiei mele. Cred ca este prima data cand am o singura pudra in colectia de machiaj
- trio-ul de la Makeup Revolution- i-am facut si un review pe blog, folosesc toate trei produsele, si mi se pare ideal pentru calatorii
- atunci cand imi fac sprancenele, folosesc creionul Goof Proof de la Benefit pentru ca mi se pare cea mai usoara cale pentru a obtine sprancene conturate.
- rimelul cel mai folosit in ultima vreme a fost Rimmel Scandal'eyes
- cat despre farduri, Colourpop sunt preferatele mele si nu cred ca vor fi detronate prea curand
- cat despre rujuri...soc si groaza, Colourpop sunt din nou pe lista, acompaniate de rujurile de la Makeup Revolution. Nu am o culoare anume pe care o folosesc cel mai des, alternez in functie de cum ma simt.

Siiii cam acestea ar fi produsele folosite de mine intr-o zi, more or less. Dau acest tag mai departe oricui vrea sa il faca, dar pentru ca a tras chiului de pe blog o voi numi in mod special pe Anca.

Share this:

CONVERSATION

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu