Review: rujul lichid Colourpop Ultra Matte

Hello!
La fel ca majoritatea blogosferei, am devenit pasionata de rujurile lichide mate de ceva vreme, iar datorita blogosferei din State am ajuns sa fiu obsedata de Colourpop si sa imi doresc sa le incerc. Primele produse Colourpop pe care am pus mana au fost un cadou de la o prietena care a mers cu bursa peste ocean si a facut o comanda blitz pentru mine- un ruj lichid mat, 4 farduri, un creion de ochi si un lippie stick. Pentru ca rujul lichid mat mi-a placut atat de mult, cand s-a ivit ocazia sa mai pun mana pe cateva, mi-am mai ales o nuanta si inca un creion de ochi.
 Pentru astazi v-am pregatit un review al rujurilor lichide mate; eu am nuantele Trap si Tulle.

Trap este o nuanta de gri-movuliu-roz prafuit (nu stiu sa descriu culori). Este o nuanta mai discreta, pe care o aleg atunci cand imi accentuez ochii. De cand am primit-o am fost obsedata de ea si am purtat-o foarte des, si mi se pare ca se potriveste perfect unui ten palid cum am eu.




Tulle este o nuanta de caramiziu inchis, potrivita unui machiaj mai minimalist al ochilor, din punctul meu de vedere. Este o nuanta superba, si desi initial mi s-a parut un pic cam inchisa, am purtat-o de multe ori cu drag si face parte cu siguranta din rujurile mele preferate.




Rujurile au o textura foarte fluida si este nevoie de ceva mai multa grija in aplicarea lor.  Odata aplicate trebuie sa avem grija sa nu ne lipim buzele intre ele pana cand se usuca, ceea ce se intampla in aproximativ un minut. Odata uscate, rujurile raman in loc cateva ore bune, si rezista destul de bine si in cazul in care mancati sau beti. In cazul in care consumati o mancare ce contine ulei s-ar putea sa fie nevoie sa reaplicati.
In cazul in care trebuie aplicat inca un strat, rujul nu arata "chunky", iar rezultatul este la fel de neted- aici depinde si de buzele fiecarei persoane, daca aveti zone mai uscate sau daca buzele voastre tind sa se exfolieze mai usor.
Fiind un ruj mat el va usca buzele, asa ca eu as recomanda sa folositi un balsam de buze inainte si sa stergeti excesul fix inainte de aplicarea rujului, si sa folositi un balsam de buze foarte hidratant dupa demachiere sau chiar peste noapte; eu prefer sa folosesc un ulei de buze.
Produsele Colourpop pot fi comanda de pe site-ul oficial, care din luna Iulie ofera si transport in Romania. Pretul unui astfel de ruj lichid este de 6 dolari, aproximativ 24-25 de ron. Daca nu ma insel, momentan au si o promotie cu transport gratuit la comenzi peste 50 de dolari. Pachetul vine la posta vamala si in functie de posta voastra, s-ar putea sa fie nevoie sa platiti si niste taxe.
Bonus, daca va place nuanta Trap dar nu va incanta ideea de a umbla pe la posta vamala dupa un colet de la Colourpop, cei de la Nyx au o nuanta asemanatoare in gama Lip Lingerie, se numeste Embellishment si va recomand sa puneti mana pe ea daca aveti ocazia, e mai tot timpul out of stock. Mai jos aveti un sneak peak dintr-un articol viitor:


Share this:

CONVERSATION

3 comentarii: