First Impressions: Colourpop It's Vintage

Hello!

Ce mai faceti? Eu am lipsit iar de pe blog, am fost plecata in vacanta cateva zile pentru a rezolva niste treburi si pentru a merge la un concert, si cu mana pe inima va spun ca sunt mai mult decat incantata ca mi-am putut vedea trupa preferata live, ca am fost acolo la 2 metri de ei si i-am auzit cantandu-mi piesele preferate, dupa ce ani la rand urmaream clipurile lor live pe Youtube si ii ascultam ca o manianca. Ah, si asteptam cu nerabdare sa faca MTV un weekend dedicat lor, cum obisnuiau sa faca mai demult. Despre ce trupa e vorba, poate ca va intrebati? The Cure.
Inainte sa plec insa,cu vreo saptamana. am profitat cu mai multe fete si am dat o comanda la Colourpop, profitand de oferta lor cu transport gratuit la comenzi de peste 50 de dolari. Eu mi-am ales un set de mini-rujuri mate numit It's Vintage. Acesta are 5 nuante, iar fiecare ruj are un gram, fata de 3,2 cat are un ruj full-size. Insa nu ma deranjeaza, pentru ca am ocazia sa testez 5 culori la pret de 3, si sa ma decid daca imi plac formulele. si daca vreau sa le achizitionez in fullsize.

Nuantele din setul ales de mine sunt:
-Bianca: un roz prafuit cu tente de gri. Stati pe aproape, urmeaza un This or That :)
-Tulle- o nuanta pe care o am deja si imi place foarte mult, asa ca o voi darui unei prietene care nu a incercat niciun produs CP.
-Notion- un rosu visiniu inchis. Pare un roz inchis in tub, insa odata aplicat si uscat se face de culoarea sangelui.
-Love Bug- un caramiziu cald, inca nu stiu cat de bine mi s-ar potrivi
-LAX- un visiniu cu tente maro foarte inchis, perfect pentru toamna 

Merita acest set? Eu zic ca da. Va ofera ocazia de a incerca 5 formule diferite ale rujului lichid mat si va puteti decide daca are rost sau nu sa va luati rujul in varianta mare. Poate va place o culoare, insa nu va sta bine cu ea. Mai au pe site cateva variante ale acestui mini set, cu alte culori. 

(pozele sunt luate de pe site-ul Colourpop)
Daca vreti sa cititi mai multe despre rujurile lichide Colourpop, va invit sa cititi articolul meu despre primele 2 nuante achizitionate, si tot acolo aveti si un review detaliat.

Va tenteaza produsele Colourpop? Le-ati incercat pana acum?

Share this:

CONVERSATION

2 comentarii: