Throwback Thursday: The Body Shop Frosted Plum gift set

Hello!
Ce mai faceti? Odata cu apropierea iernii, cei de la The Body Shop au lansat noua colectie de iarna care contine 3 arome: Vanilla Chai, Spiced Apple si Frosted Berries. La ultima vizita intr-un magazin le-am testat pe toate si aroma Spiced Apple este preferata mea, asa ca am decis sa va povestesc un pic despre un set din colectia de iarna de anul trecut- Frosted Plum.
Acest set a venit ambalat intr-o cutie metalica de culoare mov si continea 4 mini produse: un gel de dus de 60 de ml, o crema de corp stralucitoare de 60 de ml, un exfoliant de corp cu zahar de  50 ml si un unt de corp tot de 50 de ml.
Gelul de dus a fost primul consumat si imi placea foarte mult ca parfuma toata baia de fiecare data si imi venea efectiv sa beau din sticla. Avea un miros foarte placut si dulceag.
Crema de corp avea acelasi miros insa nu am terminat-o inca, deoarece particulele sclipitoare pe care le contine sunt un pic prea mult pentru mine. Insa hidrateaza la fel de bine ca celelalte lotiuni de la The Body Shop
Untul de corp a fost primul in care mi-am bagat degetele si il foloseam in perioada calda in special pe zonele mai uscate ale corpului, insa acum ca a venit frigul este numai bun pentru a-mi hidrata tot corpul inainte de culcare si a ma baga in pat mirosind frumos.
Scrubul mi s-a parut perfect pentru pielea mea. Am auzit persoane zicand ca particulele nu sunt suficient de mari pentru a fi abrazive, insa pentru mine este suficient.
Un alt lucru ce merita mentionat despre aceste produse este ca desi au fost versiuni mini m-au tinut destul de mult timp- pe principiul "a little goes a long way".
Care este aroma voastra preferata pentru iarna de la The Body Shop?

Share this:

CONVERSATION

1 comentarii: