Harry Potter Tag


Hello! Ce mai faceti? Pentru astazi am pregatit un tag. Recent am fost sa vad filmul Fantastic Beasts and Where to Find Them, care are loc in universul Harry Potter si a acest lucru a rascolit foarte multe amintiri in sufletul meu, deoarece fac parte din generatia care a crescut cu Harry Potter, care astepta sa mai treaca un an, ca sa mai apara inca o carte si inca un film. Asa ca atunci cand am vazut la Andreea Balaban acest tag, am zis ca trebuie sa il fac si eu, dar nu inainte de a revedea toate filmele, ca tot a frig si merg de minune cu o cana/doua/trei de ciocolata calda langa.
Cartea preferata: Harry Potter si Prizonierul din Azkaban.
Filmul preferat: Cred ca tot acesta ar fi, desi imi plac toate foarte mult. Cred ca e undeva la egalitate cu Pocalul de Foc.
Cartea cea mai putin placuta: Hmmm, nu cred ca am una, pentru ca asa cum am mai mentionat, mi-au placut toate foarte mult.
Parti din carti/filme care te-au facut sa plangi: Strict din filme, momentul cand Harry se intoarce cu ajutorul portkey-ului si ia trupul lui Cedric cu el si apoi refuza sa plece de langa acesta. Iar din carti, momentul cand moare Sirius m-a facut sa plang cel mai mult cred.
Daca ai putea sa te cuplezi cu vreun personaj, care ar fi acela: Cel mai probabil unul dintre gemenii Weasley, intotdeauna mi-a placut de ei foarte mult. Sau cu Cedric Diggory. 
Personajul preferat: Harry Potter, desigur. Si mi-au placut foarte mult si Ron, Hermione si gemenii Weasley.
Care ar fi Patronusul tau: Mi-am facut pe Pottermore testul care iti spune care ar fi Patronusul tau, si mi-a iesit o cioara. Ceea ce nu e atat de rau, pentru ca imi plac, sunt foarte inteligente.

Daca ai putea avea unul dintre talismanele mortii, pe care ti-ai placea sa il ai ( Piatra Invierii, Pelerina care te face invizibil sau Bagheta Atotputernica/ De soc/ bagheta aia super smechera pe care o avea Dumbledore): Sincer? Nu mi-ar placea sa detin niciunul dintre acestea, pentru ca imi este teama ca mi-ar lua capul.
In ce casa ai fi? La fel, mi-am facut testul pe Pottermore de 2 ori si mi-a iesit Gryffindor. Dar nu m-ar fi deranjat nici sa fiu sortata in Ravenclaw.
Daca ai putea sa cunosti pe oricine din echipa de actori, cine ar fi? Mi-ar fi placut sa il cunosc pe Allan Rickman( professor Snape), dar din pacate acesta a murit. Asa ca o sa aleg ori Emma Watson(Hermione) ori Gary Oldman (Sirius).
Te-ai jucat vreunul din jocuri? Da. Primele 3.

Daca ai face parte din Echipa de Quiddich, ce pozitie ti-ar placea sa ai? Uff, a trebuit sa caut numele in romana, mi-ar placea sa fiu un Prinzator (Beater), adica unul din aia care umbla cu batele si lovesc mingiile isterice, baloanele ghiule (bludgers).
Ti-a placut finalul? Da si nu. Ma asteptam la un final fericit, dar ma asteptam si la un final in care Harry ar fi murit.
Cat de mult inseamna Harry Potter pentru tine? Nu stiu daca pot sa cuantific in cuvinte, dar inseamna foarte mult pentru mine. E o lume magica fara de care copilaria mea si adolescenta ar fi fost un pic mai triste. Aveam prietene cu care citeam cartile in acelasi timp si cand ne intalneam discutam si impartaseam teoriile pe care le aveam. Desi nu am avut niciodata intreaga colectie de carti, mi-as dori sa o detin, in engleza si e pe lista de cumparaturi pe care o am, pe langa multe alte trebuitoare casei. Si un fular cu Gryffindor, desi as prefera sa mi-l faca mama pe acela.

Voi ai citit/ vazut Harry Potter? V-a placut? Nu voi da nume pentru acest tag, stiu ca lumea nu mai face taguri in zilele noastre, insa este un subiect drag mie asa ca am decis sa il abordez, iar daca cineva va dori sa faca tagul mi-ar placea sa stiu care sunt raspunsurile voastre.

Share this:

CONVERSATION

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu