Aromele toamnei in ograda mea

Hello!

Ce mai faceti? Nu stiu daca v-am mai spus pana acum, insa mie imi place toamna foarte mult. Mi se pare anotimpul ideal pentru a sta in casa, invelita in paturica si pentru a citi in compania unui ceai bun. M-am decis sa scriu acest articol pentru a va prezenta aromele mele preferate pentru toamna- ceaiuri si lumanari parfumate, in mare parte.

La capitolul lumanari parfumate am cateva din care aleg una in fiecare seara, iar cat ma pregatesc pentru a ma baga in pat si a citi un pic, le las aprinse sa parfumeze camera.

Aceste doua lumanari mai mici mi le-am luat din Primark cu 1 euro fiecare si miros divin. E o placere sa le aprind, insa mi se pare ca se consuma un pic cam repede.  Imi plac si borcanasele in care vin, par a fi facute dintr-un plastic mai tare si planuiesc sa le transform in niste decoratiuni pentru casa cand se vor termina lumanarile.
 Lumanarea Hot Buns mi-am luat-o de pe Elefant dupa ce am mirosit-o la Camelia si m-am indragostit iremediabil de el. Miroase a prajituri cu scortisoara si iti vine efectiv sa iei o lingura si sa mananci din ea. La fel ca si cele de la Primark, cel mai probabil va ajunge o decoratiune prin casa cand se va termina lumanarea.
 Lumanarile de la Ikea sunt intrate recent in colectia mea, cea de vanilie mi se pare perfecta pentru serile cand sar in baie ca sa citesc, iar cea cu mandarine are un miros fresh, citric. Vin intr-un bol de sticla, pe care planuiesc sa il folosesc pentru a-mi tine pensulele.
La capitolul ceaiuri, treaba este mult mai simpla. Imi place sa beau ceai negru cu lapte, indulcit- de obicei imi fac un amestec de ceai negru cu scortisoara si ceai negru simplu; si imi mai place foarte mult ceaiul cu prune si vanilie de la Teekane.
Care dintre aromele prezentate mai sus va tenteaza?

Share this:

CONVERSATION

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu