Review: Bioderma Sebium Pore Refiner & Bioderma Sebium H2O

Hello girls!

Ce mai faceti? Eu incerc sa ma obisnuiesc cu vremea mohorata de afara care ma impiedica sa-mi parasesc patul de foarte multe ori... Insa astazi am fost destul de matinala, si, cum am terminat cu treburile diminetii ( hranit toate animalele din casa, mancat, putina curatenie) m-am decis ca trebuie sa mai poposesc si pe blog.

Astazi vreau sa va vorbesc despre 2 produse de la Bioderma, si anume: Sebium Pore Refiner si apa micelara Sebium H2O.

Sebium Pore Refiner

 Descriere oficiala:
" Excesul de sebum, stresul, fumatul, poluarea… sunt atât de mulÅ£i factori care determină dilatarea ÅŸi deformarea porilor.

  Ã®mbunătăţeÅŸte aspectul pielii: redefineÅŸte ÅŸi reglează textura pielii, o curăţă ÅŸi închide porii.

  conÅ£ine un agent activ dermatologic cu efect astringent, care limitează secreÅ£ia de sebum ÅŸi reduce dimensiunea porilor.

îndepărtează punctele negre datorită acidului salicilic.

  neutralizează aspectul lucios al pielii prin acÅ£iunea unică a microparticulelor originale (siliciu ÅŸi microperle).

•  absoarbe surplusul de sebum.

 Complexul exclusiv patentat Fluidactiv® menÅ£ine calitatea sebumului, prevenind astfel încărcarea porilor.

 Textura cremă-gel este non-comedogenă, se absorbe rapid ÅŸi asigură o bună aderenţă a machiajului.

 Pielea rămâne fină ÅŸi mată întreaga zi."
 Parerea mea :

In primul si in primul rand, imi place foarte mult consistenta cremei: intra foarte repede in piele si nu o lasa lipicioasa, ci fina si neteda. Pielea se pastreaza fina si neteda pentru o perioada destul de lunga (pana la 5-6 ore pe tenul meu), si este  baza excelenta de machiaj. Un alt lucru care imi place foarte mult la aceasta crema este ca ai nevoie de o cantitate mica pentru a acoperi intreaga fata, ceea ce inseamna ca cei 30 de ml pe care ii am ma vor tine mult timp.  Mi-as fi dorit sa o am pe perioada verii,deoarece cred ca ar fi fost ideala. Acum,cand este frig afara, simt nevoia sa o mai alternez si cu o crema hidratanta deoarece uneori imi simt tenul un pic uscat.
Nu am observat vreo micsorare vizibila in aspectul porilor atunci cand nu folosesc crema, dar cand o utilizez pot sa spun ca ii mascheaza bine si nu mai sunt asa de vizibili. In cazul punctelor negre, ele sunt inca acolo, desi le analizez cu un scrub cu zahar sau cu cafea.

Ambalajul este foarte dragut si igienic. Imi place ca nu trebuie sa ma chinui sa scot crema din recipient.

Per total este o crema buna si sunt sigura ca voi face tot posibilul sa mi-o achizitionez pe perioada verii, deoarece ar fi perfecta pentru zilele toride.

Cel de-al doilea produs despre care vreau sa va vorbesc astazi este apa micelara Sebium H2O, pereche cu crema (in cazul meu)

Descriere oficiala:
" O inovaÅ£ie BIODERMA, Sébium H2O curăţă delicat pielea fără s-o usuce, prin atragerea ÅŸi captarea impurităţilor ÅŸi surplusului de sebum.

 ÃŽmbogăţit cu agenÅ£i activi purifianÅ£i, Sébium H2O curăţă epidermul în profunzime ÅŸi reglează secreÅ£ia de sebum. Complexul sebo-reglator patentat Fluidactiv® normalizează calitatea sebumului.

 Sébium H2O garantează toleranÅ£a oculară ÅŸi cutanată.

 Sébium H2O este non-comedogen."

Parerea mea:
Curata tenul foarte bine, eliminand orice urma de machiaj. Am incercat-o si pe machiajul ochilor, si l-a indepartat. Am folosit acest produs impreuna cu crema de fiecare data.

Nici unul dintre cele doua produse nu mi-au cauzat probleme cu tenul si sunt foarte multumita de ele. Vi le recomand cu drag, mai ales daca aveti tenul mixt sau gras.
Ati folosit vreun produs Bioderma pana acum?

*Produsul a fost primit spre testare. Parerea exprimata in acest review este sincera si bazata pe experienta mea cu produsul.*

Share this:

CONVERSATION

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu