Review: Mineral Hygiencs

Hello!

Ce mai faceti? Eu am revenit recent pe plaiurile copilariei mele, respectiv m-am mutat inapoi acasa temporar, asa ca acum ar trebui sa am putin mai mult timp pentru blog.

Sunt sigura ca imi va lipsi Clujul mult de tot, insa incerc sa privesc spre viitor si simteam nevoia de o schimbare. Pisica n-am lasat-o, a venit cu mine si momentan stam amandoua in pat in timp ce eu navighez de zor pe internet citind recenzii de concerte.

In alta ordine de idei, astazi am pregatit pentru voi un review un pic mai mare, ce include 4 produse de la Mineral Hygiencs, si anume: 2 fonduri de ten, o pudra matifianta si un bronzer. Pe langa aceste produse am primit si o pensula, dar pe care am uitat sa o fotografiez separat. Este vorba de un kabuki ideal pentru aplicarea fondului de ten.

Produsele au venit insotite si de un pliant care contine gama de produse, dar si detalii despre cum se utilizeaza produsele. Acesta mai contine si un ghid de alegere al fondului de ten ideal, in functie de culoarea pielii.











 Cele 4 borcanase, desi mici, contin o cantitate generoasa de produs, suficienta pentru o utilizare indelungata. Borcanasele sunt fabricate dintr-un plastic destul de tare, si nu am avut probleme atunci cand s-a ivit nevoia de transport. Borcanasele sunt prevazute cu o sita mica, pentru o dozare eficienta a produsului.

 Cele doua nuante de fond de ten detinute de mine sunt Fair si Fairly Light, si mi se potrivesc perfect. Exista o diferenta mica, usor sesizabila intre cele doua nuante, insa am observat ca ambele se adapteaza perfect nuantei mele de piele, lasand un aspect natural pe ten. Am folosit aceste fonduri de ten pe toata perioada verii si nu mi-au cauzat nicio problema, iar la sfarsitul zilei eram fericita de rezultat.

Acoperirea este mica spre medie, insa daca se doreste se poate insista in anumite zone ale fetei, pentru o acoperire mai buna. Un aspect care mi-a placut foarte mult la acest fond de ten a fost ca tine sebumul sub control pentru o perioada destul de indelungata.

Pretul lor este de : 25$ pe un borcanas full-size
 Bonus: micuta Penny este curioasa si ea, si doreste sa se initieze in arta aplicarii fondului de ten. A reusit insa doar sa-si umple nasul de fond de ten si sa se aleaga cu o sesiune de stranuturi.
 Swatch al fondurilor de ten:
 Acum mai multe detalii despre pudra matifianta si bronzer.
Pudra matifianta am folosit in combinatie cu un fond de ten fluid, deoarece consider ca fondul de ten mineral ofera suficienta matifiere si nu are nevoie si de un strat de pudra. Ca putere de matifiere, este similara cu elf Complexion Perfection sau HD Powder, si sunt foarte multumita. Se contopeste perfect cu culoare pielii mele, asa ca nu am nicio problema la aplicare si daca simt nevoia o pot reaplica peste zi, pentru reimprospatare.
Pretul este de : 19$ pentru un borcanas full-size

Cat despre Bronzer, trebuie sa recunosc spasita ca nu prea l-am folosit, in afara de putin contouring cand-cum. Imi place culoarea- este calda, discreta si se potriveste foarte bine cu nuanta pielii mele. In general am o problema cu bronzerele, doarece sunt foarte inchise, insa cei de la Mineral Hygienics au 2 nuante de bronzer- un mare punct in plus pentru ei.
Pretul este de: 20$ pentru un borcanas full-size
 Swatch al celor 2 produse:
Per ansamblu, sunt foarte multumita de aceste produse. Imi satisfac nevoile si cerintele care le am de la fondul de ten/pudra pe care le folosesc si pot sa spun ca au intrat cu usurinta in rutina mea zilnica.

Toate produsele de mai sus pot fi gasite pe site-ul Mineral Hygienics. Pe site mai puteti gasi si kit-uri de produse, care includ si pensule pentru aplicare.

Voi ati folosit pana acum produse minerale? Ce parere v-ati facut despre ele?

*Produsul a fost primit spre testare. Parerea exprimata in acest review este sincera si bazata pe experienta mea cu produsul.*

Share this:

CONVERSATION

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu