Vine, vine primvara...

... desi pe aici inca mai ninge.

Vremea chiar a luat-o razna, insa ceasul meu biologic imi spune ca ar trebui sa fie primavara si ca ar trebui sa renunt la paltoane si la infofolit.

In asteptarea unor zile mai insorite, ma pregatesc cu idei de outfit-uri si imi pregatesc sufleteste si portofelul pentru momentul in care voi da iama prin magazine.  /  Awaiting for sunnier days, I'm preparing myself with outfit ideas and preparing my wallet for when I will start shopping.

In primul si in primul rand, sper ca acest an sa imi achizitionez o pereche de creepers, pentru ca a trecut prea mult timp de cand tot imi doresc.  /  First of all, I'm hoping that this year I will buy a pair of creepers, because it's been too long since I've been wanting them. 


Apoi, imi voi indrepta atentia catre niste bluzite. /  Then I will start looking at blouses.

Si niste rochite s-ar putea alatura colectiei mele.  /  Some dresses could join my collection. 

Si in cele din urma, inca doua piese, mai singuratice. / Last,but not least, 2 solitary wardrobe pieces. 


Voi ce planuri de cumparaturi aveti pentru aceasta primavara? / What shopping plans have you got for this spring?

Share this:

CONVERSATION

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu