March Favourites

Hello!

M-am gandit ca ar fi bine sa incep si eu sa postez preferatele lunii, pentru ca am observat ca in anumite perioade, folosesc predominant anumite produse. 
Luna Martie a fost o luna foarte ciudata, zile calduroase, zile mult mai racoroase, nici vremea nu stie ce vrea. In materie de produse de machiaj, am fost destul de rezervata, insa mai multe in imaginile care urmeaza. 

 Dragul meu rimel SuperShock a decis ca e timpul sa ma paraseasca, asa ca l-am inlocuit...
 ...cu Boombastic, de la Gosh.
 Primerul de ochi I love stage de la Essence isi face treaba foarte bine.
 Ca blush l-am folosit doar pe cel din gama elf essential, nuanta Shy.
 Paleta Sleek Oh So Special a fost singura pe care am folosit-o luna aceasta.
 Fondul de ten Everlasting,de la Oriflame
+ Pudra Elf Complexion Perfection (aceasta este o poza mai veche)
 
Pentru a-mi curata tenul am folosit gelul cu goj si rodie.
Pentru a-mi demachia tenul am folosit o perioada demachiantul din gama Bioliv, despre care voi vorbi intr-un review separat. 
 Iar pentru corp am folosit crema de la Himalaya cu unt de cacao.
Cat despre parfumuri... Puma Animagical a fost abuzat zilnic :)

Cam atat pentru aceasta luna. Voi ce produse ati folosit cel mai des in luna ce-a trecut?

Share this:

CONVERSATION

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu