Recenzie de carte: Carole Matthews- Dieta Iubitoarelor de Ciocolata

Hello!

Ce mai faceti? V-ati bucurat de zilele un pic mai calduroase de martie? Eu cu siguranta ma bucur de soare, chiar daca uneori e mai racoros si inca n-am trecut la gecuta de primavara.
In primul rand vreau sa va multumesc tuturor celor care ati comentat la postarea anterioara din cadrul campaniei vALLuntar(daca nu ati citit-o o puteti gasi AICI).
Astazi vreau sa va vorbesc despre cea de-a doua carte pe care eu mi-am ales-o in aceasta campanie, si anume Dieta Iubitoarelor de Ciocolata, de Carole Matthews.

Descriere oficiala, preluata de pe site-ul all.ro :
"
Patru prietene consumatoare împătimite de ciocolată trec printr-un lanţ nebunesc de întâmplări care le vor pune prietenia şi nervii la încercare. Lucy, Chantal, Nadia şi Autumn au existenţe şi aspiraţii diferite, dar când se pune problema să recupereze bijuterii furate în valoare de zeci de mii de lire sterline sau să ducă la capăt o livrare de droguri, chiar în ziua nunţii lui Lucy, îşi unesc forţele, trecând peste orice obstacol. În timp ce prietenele ei au relaţii stabile, Lucy oscilează între cei doi bărbaţi din viaţa sa. Va face oare greşeala de a-i acorda încă o şansă lui Marcus, fostul logodnic infidel, sau îl va alege pe chipeşul ei şef, Aiden Holby?

„Un roman ca o delicatesă.“
Heat

„Fanii nu vor fi dezamăgiÅ£i de această continuare emoÅ£ionantă ÅŸi plină de umor a deja celebrului Club al iubitoarelor de ciocolată…“
Bella"

Daca ati citit prima carte, sunt sigura ca si aceasta va intra in sufletul vostru la fel de usor. Eu, din pacate, dau indarat ca racul si am inceput cu recenzia celei de-a doua carti, insa promit sa va povestesc si despre prima intr-o postare separata.
Dar sa revenim la oile noastre(o sa incerc sa tin spoilerele in afara postarii). Timpul a trecut, toate cele rele s-au intamplat si acum lucrurile par a intra pe fagasul normal... Sau poate ca nu. Ca orice femeie, si aceste 4 eroine fac greseli ce pot fi intalnite la fiecare pas in viata de zi cu zi. Desigur, ceea ce apare cel mai des numit ca si greseala este consumul de ciocolata, care cu siguranta ne cotropeste pe toate din cand in cand.
Romanul este usor de citit,fluid, inclus intr-un setting  citadin, contopind lumea mondena cu cea de rand. Locul meu preferat din tot romanul este,evident, cafeneaua unde fetele se intalnesc. Eu am decis sa o numesc ciocolaterie, bazandu-ma pe termenul "gelaterie". Cu siguranta visez sa traiesc intr-un oras unde am o cafenea cu 2 patroni adorabili care imi servesc ciocolata care mai de care.
Eroinele noastre sunt 4 personalitati complet diferite, provin din medii diferite si duc vieti complet diferite. Autoarea a reusit perfect sa evidentieze fiecare trasatura buna si rea a personajelor ei, obtinand in finalul un quattro de femei independente,care obtin ceea ce vor, de multe ori cu ajutorul prietenelor dragi. Dar ce te faci cu fiecare personaj in parte? Ei bine, aici autoarea a reusit sa contopeasca perfect cele 4 povesti pentru a obtine una singura.
Este un roman care l-am citit cu placere, l-am devorat ca pe un baton Mars dupa o zi lunga si obositoare. Si chiar in timp ce am scris la aceasta recenzie, am savurat un baton Lion la care a visat si domnul meu Pisoi, dar desigur, l-am refuzat pe motiv ca e inainte de pranz si el trebuie sa doarma. Si deoarece toarce langa mine, trebuie sa va parasesc pentru a-l acompania cu niste mangaieri. Dar nu inainte de a va recomanda calduros aceasta carte, cel mai bine de citit intr-un weekend in parc, cu o ciocolata calda langa.
Ati citit aceasta carte?  Daca da,ce impresie v-a lasat?
Orice comentariu este intampinat cu drag, deoarece fiecare 15 comentarii duc la plantarea unui copacel, si cine nu iubeste o lume mai verde?

*Articolul face parte din campania vALLuntar initiata de Grupul Editorial ALL, cu sprijinul ROMSILVA*