Captura zilei: episodul 1

Hello!
Ce mai faceti? Astazi m-am decis sa dau drumul unei noi rubrici de postari pe blog: captura zilei. In aceasta rubrica voi posta ultimele cumparaturi si chilipiruri descoperite prin magazine.

Prima pe lista in aceasta postare este o rochita de vara, care mi-a placut la nebunie de cand am vazut-o in vitrina magazinului. Chiar daca inca nu e vremea pentru ea, eu tot o sa ma incapatanez sa o port odata ce inceteaza ninsorile.


 Mi-am re-achizitionat pudra preferata, deoarece draga de Complexion perfection s-a terminat.
 2 rujuri despre care voi vorbi intr-o postare separata.
 Ultima poza este de fapt captura zilei redescoperita in cutia cu bijuterii: 2 inele pe care le-am primit de ziua mea, in ani diferiti. In curand o sa dedic o postare separata accesoriilor mele preferate.
Voi ce v-ati achizitionat in ultima vreme? Ati descoperit vreo promotie?
Astept raspunsurile voastre. Pana data viitoare, eu ma duc sa ma delectez cu o ciocolata calda si o carte buna. Un weekend placut va doresc!

Share this:

CONVERSATION

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu