In the mail today

Hello!

Ce mai faceti? Eu sunt un pic trista din cauza noului val de ninsoare care a albit orasul. Abia asteptam sa renunt un pic la toate straturile de haine si sa pot purta fuste in voie, insa natura a decis ca nu. Sper sa-si revina si vremea un pic, sa nu mai aibe probleme de personalitate si sa ne putem bucura de putina primavara, pana vin caldurile de vara.

Intre timp, asta am primit eu azi intr-un pachet special.
 Hehe, a profitat de cutie si si-a gasit un nou teritoriu de explorat. Insa cutia va da un indiciu.

 Este vorba despre noua mascara de la Oriflame, VolumeBuild. De maine intra in teste, pentru ca astazi nu am in plan sa ies din casa, ci doar sa stau in casa si sa beau ceai mult. Imi place periuta foarte mult, sa nu mai spun ca ambalajul m-a cucerit pe loc.
 Si un close-up al periei.
 Si un motan tristuc si melancolic la geam. S-au dus zilele cand dormea pe pervaz sub razele soarelui.

Cam atat pentru astazi. O sa revin zilele urmatoare cu primele impresii despre Normaderm Hyaluspot, si oscilez intre cateva review-uri si cateva postari ce includ hainute. Ce ati prefera sa vedeti pe blog?

Share this:

CONVERSATION

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu