Astazi iubesc fustele!

Hello!

Ce mai faceti? Sper ca va bucurati si voi de acelasi soare pe care il vad si eu pe cer si care imi incalzeste camera si ma face din ce in ce mai lenesa. Ce planuri aveti pentru acest weekend? Eu am in agenda o carte si apoi sa ma apuc de scris primul capitol din licenta. Cu chiu, cu vai, ma tarasc si eu catre finalul facultatii si asta imi mananca aproape tot timpul liber. Licenta, proiecte, teme, putinele cursuri care le mai am, si cateva seriale,desigur. Trebuie neaparat sa revad sezonul 2 din the Borgias, pentru ca reincepe imediat. Cum as putea sa refuz sa-l vad pe dragul meu Fracois Arnaud? Fiecare dintre noi avem micile noastre placeri vinovate, pentru mine vizionatul serialelor este una dintre ele.

Dar revenind. De ce am ales acest titlu? Pentru ca imi faceam curatenie in dulap si imi organizam mai bine hainutele,si am dat peste niste fuste pe care mi le-a facut mama mea si pe care nu le-am mai purtat de cand a dat frigul cel naprasnic. Si iubesc aceste fuste pentru ca sunt facute fix dupa dorintele mele. Dar sa vi le prezint pe rand...

Prima este o fusta mini neagra, crosetata dintr-o lana mai subtire. Sunt curioasa daca voi putea sa o port si cand mai fi mai cald, cu niste ciorapi colorati mai subtiri. Cel mai mult imi place la ea buzunarul facut din tul,desi i-ar trebui o intaritura ca sa nu se mai vada ce e in el...I will get to it :D

 A doua este o fusta cu "gaurele", nu stiu exact cum sa o numesc. Este crosetata ca o plasa, si pe interior are o jupa de un albastru deschis,din acelasi material cu buzunarele. Mandra asta mica are 2 buzunare, e mai cu mot.
 Cea de-a treia pe care vreau sa vi-o prezint este o fusta cu talie inalta, in 2  culori, prevazuta si ea tot cu buzunarel. Cred ca v-ati prins deja ca am o problema grava si ca nu suport sa nu am buzunar ca sa imi pot tine telefonul in el. Sunt atat de paranoica, incat daca imi tin telefonul in geanta simt nevoia sa il verific la fiecare 10 minute sa vad daca e acolo.

 Si ultima este si ea in top printre preferatele mele, si cred ca se potriveste perfect cu primavara care va veni. Desigur, pe langa buzunarel, punctul ei forte este siretul din talie, care este colorat si mai vesel decat fusta insasi. Am ales sa pun poze fata-spate,deoarece fiecare floricica are o culoare diferita. Sincer, initial nu ma asteptam sa imi place,deoarece este deschisa la culoare, insa dupa prima purtare am primit cateva complimente care m-au facut sa o vad cu alti ochi.

Sper ca v-a placut postarea, si daca aveti sugesti de outfit-uri sau OOTD-uri care sa includa vreuna dintre aceste fuste, nu ezitati sa imi lasati un comentariu.

Sa aveti un weekend minunat, va las in compania unei melodii de care imi era foarte dor.

Share this:

CONVERSATION

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu