NOTD: Oh, Sunday Morning

Hello!
Ce mai faceti? Sper ca ati petrecut un weekend relaxant. Eu, din pacate, am simtit ca nu pot profita de soarele de afara din cauza vantului care nu a dat pace. Am iesit ieri putin din casa si m-am intors congelata. Asa ca astazi raman in casa si beau ciocolata calda cu lapte si petrec putin timp cu motanul, care nu-mi da pace(veti vedea la ce ma refer).

Am decis sa pastrez ziua de duminica pentru postari mai light, NOTD si ,eventual, OOTD. Astazi e vremea unghiutelor.

                                                 
Oja folosita este Flormar Supershine, nuanta U32, si arata asa pe unghii. Am incercat cat mai bine sa suprind culoarea.



 Si ce va spuneam, domnul Motan a simtit nevoia sa se bage si el in peisaj. A reusit sa imi buseasca o unghie un pic, insa il iert,pentru ca e simpatic.

Ca sfarsit de postare, va las cu o melodie potrivita pentru o zi lenesa de primvara.



Sa aveti o saptamana placuta! :)

Share this:

CONVERSATION

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu