"Colectia" mea de pensule

M-am gandit foarte mult timp daca sa fac postarea asta sau nu, pentru ca nu am o colectie ditamai dihai de pensule, nu am pensule scumpe, iar jumatate din colectie o am din pura bafta. Asa ca incerc sa ma descurc cum pot si cu ce am. Si nu fac postarea ca sa ma plang, fac postarea ca sa laud pufoseniile.Mai jos veti gasi o poza cu ele, iar descrierea se face de sus in jos,de la stanga la dreapta.
1: Mini pensula pentru aplicarea fardului- AVON
Am confiscat-o de la sora mea, acum un an si un pic cand nu detineam nicio pensula si degetele erau sfintele mele ajutoare. Imi place foarte mult faptul ca este PUFOASA. Nu ma zgarie. Se poate folosi si la blending, in ciuda dimensiunilor total minuscule, fapt care este singurul ei inconvenient. E mica. In termeni canini- e un pechinez afurisit, sau un bischon din ala cu funda in frunte.
2: Sigma Travel E25 Blending Brush
Primita in cadrul programului de afiliere, il stim cu totii, o stim cu totii. Are dimensiunile ideale, e pufoasa, o folosesc atat pentru aplicarea fardului cat si pentru blending, in concubinaj cu pechineaza AVON. Imi place si singurul defect pe care i-l gasesc e faptul ca se mai murdareste de fard.
3:Eyeshadow brush 252 SE- travel size- MAC
Am castigat-o acum mult timp la un GA pe blogul Cameliei, pe vremea cand aveam doar bischonul. Este un pic aspra,dar am reusit sa ma imprietenesc cu ea intre timp. O folosesc pentru aplicarea fardului si uneori pentru contouring.
4. Sigma F80 Flat Top Kabuki
Primita tot in cadrul programului de afiliere Sigma. Pufoasa, deasa, nu pierde peri la spalat. Am mai vorbit despre ea pe aici. O folosesc cel mai des pentru aplicarea pudrei.
5. Holy no-name
Am cumparat-o la set cu alte cateva pensulici, am dat in jur de 4-5 ron pe set si nu regret.Si nu voi regreta niciodata. E mai fina decat pensula Sigma, va spun sincer, e pufoasa, nu pierde peri la spalat. O folosesc pentru aplicarea blushului, imi place ca obtin un efect foarte natural.
6.Pensula no name
Din setul mai sus mentionat. O folosesc pentru aplicarea fardului in pliul pleoapei, pentru cut-crease-uri sau pentru aplicarea fardului pe toata pleoapa. Este foarte buna pentru linia genelor inferioare pentru ca este destul de plata si de subtire.
7. Pensula angled no name
Tot din acelasi set( I should get another one). O folosesc pentru pin-up make-up, pentru linia genelor inferioare, pentru aplicat fard deasupra eyelinerului. E foarte buna, nu pierde fire la spalat si cred ca ar fi buna si cu eyeliner gel. Poate o sa-mi iau si o voi incerca si asa.
8. Pensula no name
Sursa: necunoscuta. Stiu ca e de ceva vreme prin zona si o mai folosea mama pentru blush, dar am confiscat-o. O folosesc pentru aplicarea blushului, sau pentru estomparea lui(daca e nevoie)

Concluzia? I need more brushes gad damn it:)) Si poate o sa ma apuc si eu de LOTD-uri.


Share this:

CONVERSATION

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu