Castigatoare Giveaway Complexul Apicol

Este 1 august, o zi memorabila, o zi plina, ziua in care m-am apucat din nou de dieta si de exercitii fizice :D Am o tona de lucruri de facut! Simt ca turbez, am de scris un articol, am de facut curatenie, mai am exercitii de facut. Dar cumva o scot eu la capat.
Revenind la ale noastre oi, avem aici lista participantelor:

mihaela pojocu
disguised.marionette
niic
alinutza ciubotaru
ank_adaus
alexandra rotaru
cup_of coffee
irina
ade lina
alexandra maria
elisa mary
li li
Cristina Tacaciu
Anamaria T
descude
Indrei Nicoleta
Cristina Gondos
Deuta_01
Noa Fleur
Andreea Lovin
Mihaela Tudor
Cristina Chitanu
Ccarmenelena
Ana Panait
Alexandra Circiu
Anca Ancutza
Alexandra Simon
Lolita's Glow
Eva Hossu
Emilia Elena
Manuela Manu
Ingeras Dulce
Iuliana Gondos
Roro ro
Si List randomizer, cu listele randomizate X3, a dat urmatoarele rezultate:



Felicitari castigatoarelor!
Astept un mail de confirmare in 48 de ore la adresa lestie.blog@gmail.com,altfel voi fi nevoita sa aleg alta castigatoare.
Pentru cele care nu ati castigat,nu fiti triste! Mai urmeaza inca un giveaway cat de curand si sper sa va placa. Intre timp, va puteti inscrie la giveaway-ul in colaborare cu Cosmetic Style:D Regulile sunt foarte simple!

Share this:

CONVERSATION

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu