DBE 3

V-am bagat in ceata un pic, asa-i? Dark Bombastic Evening 3, un festival pentru cunoscatori si nu numai. Mai multe detalii puteti gasi aici , nu are rost sa incep sa spun prostii si sa fabulez. Oricum este o postare complet off-topic. Voiam doar sa impartasesc cu voi bucuria mea, ce mi-a inseninat mie sufletul inainte de sesiunea de restante( da, rusinica mie, am o restanta). Daca ati mai citit pe aici, probabil v-ati dat seama de stilul meu.
Am asteptat cu sufletul la gura acest festival, inca de cand s-a anuntat, deoarece urmau sa fie prezente 2 dintre trupele mele preferate: Alcest si Les Discrets. Au cantat foarte bine, am fost indusa intr-o stare de visare datorita muzicii lor, ca de obicei. Concertul Alcest mi-a lasat un gust un pic amar, deoarece in fata nu se putea auzi vocea aproape deloc. Pe langa ei, am ramas profund impresionata de show-ul facut de cei la de Dirty Granny Tales, care au avut un spectacol complet! Teatru, teatru de papusi, proiectii scenice si o muzica iesita din comun. Am ramas WOW, si nu am fost singura. Au fost un closing act perfect pentru acest festival.
Ce mai asteptam eu nu multa nerabdare erau romanii nostri de la Dordeduh. Eram curioasa de cum vor suna live, pe scena, si nu m-au dezamagit. Imbinarea perfecta intre elementele folclorice si muzica, hmmm... am sa o numesc "moderna" este...dementiala! Alt cuvant nu am pentru ei. +10 pentru concertul lor, pentru piesele lor si pentru side-project-ul lor, Sunset in the 12th house. Ii admir pe acesti oameni pentru tot ce au reusit sa creeze. Mi-as dori sa fie si la noi la fel de iubiti cum sunt in afara, pentru ca promoveaza cultura romaneasca si merita.
Alte detalii despre festival? Aceasta editie s-a tinut in Cetatea Alba-Iulia si a fost foarte bine pus la punct: curatenie, organizare buna, atmosfera placuta, oameni prietenosi, PAZA LA TOT PASUL! Acest lucru mi-a placut cel mai mult, deoarece urasc ideea de nesiguranta la un festival/concert din cauza anumitor concetateni ce nu-si stiu limita la alcool sau mai stiu eu ce substante. Aici a fost paza la tot pasul, nu deranjau cu nimic. Mi-a placut si atitudinea celor din trupe, care nu se retrageau plini de fumuri in backstage, ci veneau si se bucurau de restul concertelor alaturi de public, comunicau foarte bine cu publicul si (sper eu) se simteau in largul lor.
Cele mai mare impedimente intampinate? Da,da, am avut si asa ceva. Hotelul la care am stat era plin de oameni incapabili sa-si faca treaba. Jur. Persoana incompetenta cu care discutasem nu a fost in stare sa noteze pe hartie numele meu si rezervarea pentru camera. Am avut noroc ca era si proprietara pe acolo si problema s-a rezolvat amiabil si in favoarea noastra. Un alt mic impediment a fost gasirea locatiei unde s-a tinut festivalul. Am alergat si ne-am invartit pe acolo ca ultimele nebune pana am gasit intrarea, iar caldura de afara nu a fost tocmai prietenoasa cu noi.
Cam asta a fost festivalul. M-am destins, m-am distrat si m-am simtit exceptional. Si sper ca nu v-am plictisit prea tare. Imediat urmeaza o serie de review-uri, deja am totul pregatit.

Share this:

CONVERSATION

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu