TAG- Get to know me

Am furat si eu acest tag acum ceva vreme de prin blogosfera, nu mai tin minte exact de la cine,si m-am decis sa-l onorez :D
1. Are you named after anyone?
Not that I know of.
2. When was last time you cried?
Acum ceva vreme, amintirile ma chinuiesc. :))
3. Do you have kids?
Do plushies, cats and chicken count?
4. If you were another person, would you be a friend of yourself?
NU! Am fost acuzata ca imi ninge in suflet/sunt prea lipicioasa. Nu reusesc sa gasesc un echilibru perfect intre regina de gheata si little miss leech.
5. Do you use sarcasm a lot?
Da.
6. Will you ever bungee-jump?
Daaaaaaaaaaa!
7. What’s your favorite cereal?
Corn-flakes.
8. Whats the first thing you notice about people?
Daca au probleme cu dantura. Nu stiu de ce, dar asta e primul lucru pe care il observ intotdeauna. Probabil pentru ca sunt frustrata ca am gard in gura in loc de dinti.
9. What is your eye color?
Caprui-galbui-negriciosi. Depinde de ce vor ei.
10. Scary movie or happy endings?
Happy endings. Desi imi plac filmele mai complexe in general.
11. Favorite smells?
Vanilie, cocos, caramel. In general ce-i face pe cei din jur sa lesine.
12. Summer or winter?
Iarna, categoric. Iubesc iarna si frigul si tot ce tine de ele. Imi plac zapada si ceata si visul meu e sa plec de nebuna prin Islanda.
13. Computer or television?
Laptop.Categoric.
14. What’s the farthest you’ve ever been from home?
Franta/Grecia? Care-i mai departe dintre ele.
15. Do you have special talents?
Vorbesc in somn. Si am un defect foarte amuzant la maini.
16. Where were you born?
Ploiesti,Prahova.
17. What are your hobbies?
Citit,muzica, drumetii, limbile straine.
18. Do you have any pets?
Da, mai multe animalute, dar sunt toate acasa.
19. Favorite movie?
Momentan, Daydream nation
20. Do you have any siblings?
Da, un frate si o sora.
21. What do you want to be when you grow up?
Din moment ce mai am un pic de crescut, mi-ar placea sa lucrez in turism sau in traduceri,desi cred ca as prefera turism totusi.
22. When was your first slow dance and the song?
___________ ( stiti voi, ca in filme cand moare cineva si apare dunga pe aparat la spital)
23. Movies you dislike.
Nu-mi vine in minte niciunul sincer.
24. What 3 YouTubers/bloggers would you like to meet in person?
Din blogosfera de beauty? In general? O sa fiu naspa si o sa aleg in general pentru ca bloggeritele cu care mai tin legatura le-am cunoscut si personal. Mi-ar placea sa facem un uber-giant-meeting sincer! As,si sa revin la Youtubers. Ian& Anthony de la Smosh si Shande Dawson.
25. Who do you tag?
Pe toata lumea si pe nimeni. Furati si voi tagul de la mine!

Share this:

CONVERSATION

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu