Review: Gelul de dus Floramin

Hello!
Astazi vreau sa va vorbesc despre unul dintre gelurile de dus de la Complexul Apicol Veceslav Harnaj, si anume Floramin.
Am intarziat cu aceste review-uri deoarece am vrut sa imi consolidez parerea despre ele. Gelul de dus Floramin a fost preferatul meu, dupa criteriul "mirosului", asa ca a cazut primul victima folosirii zilnice si l-am terminat deja de ceva vreme.


Descriere oficiala: 

"Rasfatul apicosmetic pentru dus Floramin® reuneste hidratarea profunda a mierii cu proprietatile hranitoare ale extractului de portocale uleiului de migdale dulci. Mierea de salcam ajunge in straturile indepartate ale epidermei revitalizand si catifeland pielea. Bogat in nutrienti dar si atinoxidanti, uleiul de migdale dulci constituie un tratament pentru pielea uscata, redand stralucirea naturala a pielii, lasand-o hidratata imediat dupa dus, mierea sigiland hidratarea in interiorul pielii. "

 Gramaj: 250 ml

Pret: 12 ron

Desi initial nu mi s-a parut un produs extraordinar, am realizat totusi ca pielea mea nu se mai usuca la fel de tare, in ciuda faptului ca sunt lenesa si uneori ignor crema de corp.
Daca mirosul a fost cel care m-a atras spre acest gel de dus, din pacate el nu se mentine pe piele pentru foarte mult timp, ceea ce m-a intristat un pic deoarece mi-a placut la nebunie.  Dar pana la urma scopul unui gel de dus nu este sa lase un miros pregnant pe piele,ci sa curete si sa hidrateze(in cazul lui Floramin), capitole la care se tine de promisiune.
Pielea mea s-a impacat foarte bine cu acest gel de dus, eu in general avand probleme cu aceste produse. Nu am avut nicio reactie alergica, nu mi-au aparut pete pe corp si pielea mea nu se mai usca atat de tare, deci aici primeste o foarte mare bulina alba.
 Ce imi place la acest produs:
-pretul
-mirosul
-face de promite

Ce nu imi place la acest produs:
-mirosul nu persista pe piele
-mi se pare ca se termina un pic cam repede.

Ingrediente: Aqua, Sodium Laureth Sulfate, Cocamidopropyl Betaine, Sodium Chloride, Glycerin, Citrus Aurantium Dulcis Extract, Glycol Stearate, Cocamide DEA, Prunus Amygdalus Oil, Honey, Parfum, EDTA, Propolis.

Cu siguranta voi achizitiona acest produs,deoarece mi-a placut foarte mult. Voi ati incercat noile geluri de dus la Complexul Apicol? Ce parere aveti despre ele?

Share this:

CONVERSATION

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu