Tag: What's in my bag

Hello!

Nu am mai facut de mult timp un tag, si cum am vazut pe blogul lui Jully un tag foarte interesant, m-am gandit sa-l preiau si eu si sa ma pun pe treaba.
Astazi o sa va prezint, in premierea, geanta(a se citi sacosa ecologica din panza) mea,care arata cam asa...
 Mi-am achizitionat-o din Cybershop pentru ca mi-a placut foarte mult modelul. Eu ma imbrac destul de des in negru,si de obicei destul de simplu, asa ca am considerat ca un strop de culoare nu are cum sa-mi faca rau. In aceasta mica minune de care m-am indragostit,eu imi indes urmatoarele lucruri:
- un cardigan (ce se vede mov in spate), pentru ca nu se stie niciodata cat de capricioasa e vremea sau cat de mult timp o sa stau plecata.
-casti pentru telefon si husa pentru casti, ca sa le protejez de piticii de geanta care mi le incurca mereu.
-un pix. Nu stiu de ce il car cu mine, dar e acolo de la inceput
-balsam de buze
-baton de cereale
-aspirina!!! 
-ochelari de soare
- servetele (umede si uscate)
- portofel (chestia aia mare si albastra cu o floare multicolora pe ea), care este mult prea mare. E ca o geanta intr-o geanta ==> geanta-ception
-telefonul
-toc de ochelari si ochelarii de vedere. Am un singur toc pentru ca alternez ochelarii ce-si fac veacul in el.

Si cam asta car eu dupa mine. Ce nu am fotografiat si se afla in permanenta in geanta mea sunt cheile si bricheta(da,sunt fumatoare).

Cam atat... Daca mai este cineva care doreste sa faca tagul este invitata mea. 

Pana una-alta, eu fug sa caut o carte buna de citit. Aveti vreo recomandare?

Share this:

CONVERSATION

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu