Review: Hyper Stretch Mascara

Hello!
Dupa o lunga absenta am revenit si eu pe plaiuri mioritice. Imi cer scuze ca nu am putut posta cat timp am fost plecata, insa abia daca aveam timp sa ajung in camera sa mananc si apoi o luam iar la goana. In zilele urmatoare va  voi povesti mai multe despre experienta mea in Finlanda, si despre viata de acolo.
Astazi vreau sa va vorbesc despre noul rimel de la Oriflame, si anume Hyper Stretch.
Rimelul are un tub de culoare verde-turcoaz, si are niste inscriptii argintii metalizate care arata foarte bine. Pe mine doar ambalajul singur m-a cucerit.

Descriere oficiala:
"Cea mai recentă inovaÅ£ie a noastră – alungire maximă a genelor ÅŸi o formulă cu Pro-Long Complex™, care stimulează ciclul natural de creÅŸtere a genelor. MăreÅŸte potenÅ£ialul genelor tale – zi de zi. "
Tubul contine 8 ml de produs. Ca si consistenta, la inceput mi s-a parut un pic lichid, dar dupa o perioada n-am mai sesizat aceasta problema. Pensul este foarte subtire si nu incarca genele- un aspect care imi place foarte mult la acest rimel.
Rezultatul final este intotdeauna foarte natural. Genele sunt alungite, insa imi place uneori sa il mai combin si cu un rimel de volum, mai ales seara, pentru ca nu ofera volum. Singur, il folosesc in timpul zilei intr-un strat sau doua.
Ca si rezistenta, este ca orice alt rimel, din punctul meu de vedere. Nu curge daca este foarte cald afara, nu se faramiteaza in timpul zilei- si aici mai primeste o bila alba din partea mea.
Culoarea: este negru, dar nu negru taciune, de aici si aspectul destul de natural conferit de acest produs.

Cat despre stimularea cresterii genelor... nu pot sa imi dau cu parerea, pentru ca eu nu am observat niciun rezultat in cazul meu, dupa aproximativ o luna si jumatate de utilizare a produsului. O sa continui sa il folosesc pana la epuizare, si voi reveni cu completari in cazul in care observ vreo schimbare.

Si acum o mica demonstratie a rimelului.(Va rog sa scuzati petele de rimel de pe pleoapa, chiar nu le-am bagat in seama cand am facut pozele)

Genele mele fara rimel


Cu un strat de rimel



Cu 2 straturi de rimel



Per total, este un rimel bun, dar nu consider ca iese din tipar. O sa continui sa il folosesc pana il termin, pentru ca totusi imi place.

Puncte forte:
-pretul: 22 de lei
-pensula
-tubul atragator
-consistenta
-culoarea- nu este nici foarte intensa, dar nici foarte fada.

Puncte slabe:
- nu face chiar tot ce promite, si aici fac referire la stimularea cresterii genelor

Ati incercat acest rimel? Ce parere aveti despre el?

Share this:

CONVERSATION

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu