Review; Titania- Piatra ponce

Hello!
Din nou am fost disparuta o perioada, insa sper ca acum sa reusesc sa ma pun pe picioare si sa pot posta macar de 2-3 ori pe saptamana. Pana atunci, sper sa revin cat de cat la normal cu postarile ce trebuie sa le onorez.

As dori sa termin astazi de vorbit despre gama de produse Titania cu ultimul produs,si anume piatra ponce. Singurul 'avantaj" ,daca il pot numi asa, al faptului ca scriu acest review atat de tarziu este faptul ca am avut timp sa imi fac o parere cat mai buna despre produs, deoarece in ultimele 2 luni mi-a fost un prieten de nadejde.
Cat am fost plecata in Finlanda am avut de indurat o vreme foarte rece, asa ca pielea mea era mult mai uscata decat de obicei, iar calcaiele mele erau,de cele mai multe ori, pe cale sa devina un mic desert. Asa ca seara de seara foloseam piatra ponce, dupa care aplicam crema hidratanta pentru calcaie crapate de la Titania, despre care am scris aici.


Prima impresie care am avut-o despre acest produs a fost una nu foarte convingatoare. De ce? Pentru ca eu sunt obisnuita cu pietrele ponce clasice, care sunt grele, pe cand aceasta este foarte "light", si initial m-am gandit canu va face mare treaba. Dar parerea mi-a fost schimbata drastic dupa primele utilizari. Produsul isi face treaba foarte bine si rezista eroic. Spun eroic, pentru ca din nou mi-a inselat asteptarile, si nu si-a schimbat forma. Desi pare extrem de fragil, materialul din care este realizat este foarte bun.
Am inteles de la o prietena care detine si ea un produs asemanator ca in timp produsul se toceste si isi schimba un pic forma,dar ca nu isi pierde capacitatile. Pana acum, nu am nimic de reprosat acestui produs: este un produs indispensabil si nelipsit din trusa mea de vacanta sau din baia mea.
Ce imi place la acest produs:
- textura
-lipsa greutatii- nu atarna greu in trusa de baie
-faptul ca isi face treaba si rezultatele sunt vizibile aproape imediat.

Voi ati incercat vreun produs asemanator? Va tenteaza?

Share this:

CONVERSATION

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu