Review: Yves Rocher Jumbo Eye Pencils


Off-topic: La multi ani Freddie Mercury! Pentru ieri, am lenevit si am postat abia astazi.
 On-topic:
 Am revenit prin zona cu un now review, un pic intarziat din pacate. Am avut o restanta care m-a terminat psihic si fizic, si maine aflu ce am facut si ma tot rog sa trec. Insa revenind pe meleaguri cosmeticesti, astazi va scriu din nou din minunatul oras natal unde nu indraznesc sa ies pe strada din cauza caldurii.

Postarea de azi ii este dedicata  Ancai, sau Aqua Shells, asa cum o stim noi toti, pentru ca al ei cablu incarcator de la laptop s-a decis sa o paraseasca si nu mai are cum sa fie activa in blogosfera pentru moment. Ea este cea care m-a convins sa imi readuc blogul la viata si vreau sa-i multumesc pe aceasta cale inca  o data.

Si sa trecem la review acum. Creioanele Jumbo de la Yves Rocher, 2 la numar pe care le detin, un verde crud si un mov-pruna. Sunt foarte incantata de ele si culorile sunt cele care m-au atras cel mai mult la aceste creioane. Mi-au  fost oferite cadou de catre o prietena si le-am folosit destul de des de atunci, desi poate nu se vede in poze.

Nu am putut sa gasesc o descriere oficiala pentru acest produs din pacate, asa ca tot ce va pot oferi este parerea mea sincera.
Imi plac aceste creioane, sunt mari, mina este moale, se intinde usor si sunt perfecte ca baza pentru un machiaj in culorile respective. M-am indragostit de ele din prima clipa. La  inceput nu prea ma prinsesem eu cum e treaba aia cu primerul, dar intre timp m-am desteptat si am invatat sa le folosesc cu primer, si cu putin fard peste, pentru o rezistenta mult mai mare. Singure nu rezista chiar atat de mult, in special daca aveti pleoapele uleioase.

Sunt pigmentate, dar nu foarte foarte, aplicate intr-un strat sunt ideale pentr un look de zi, aplicate in 2 sau mai multe straturi, sunt ideale pentru un make-up de seara.

Nuanta de mov am folosit-o cel mai des, pentru ca se potriveste pielii mele si nu imi confera acel look a la Morticia. Verdele este crud, il folosesc in special vara, peste zi. Imi place cum se asorteaza cu natura inconjuratoare.

Imi place si faptul ca este usor de purtat in gentuta/ posetuta/ straita si poate fi reaplicat in caz ca este nevoie, sau poate fi modificat machiajul.

Mai jos gasiti poze cu creioanele si un swatch al nuantelor.

That's all folks!



Share this:

CONVERSATION

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu