Review: Seventeen Natural Color Compact Powder

Pentru ca v-ati exprima dorinta de a citi un review pentru aceasta pudra, m-am pus pe treaba si am venit cu el.
Pudra aceasta am achizitionat-o cand aveam de mers la un eveniment important si nu mai aveam pudra de fata, mi se terminase cea de la Rimmel si de atunci nu am mai gasit-o nicaieri. Inca ii tin priveghi si ma uit la ea un cutie asa putina cat mai e si o mai ating uneori, desi e expirata de mult. Momentan, e singurul produs de beauty pe care il deplang pentru ca nu am mai reusit sa il gasesc. Si un fond de ten de la Oriflame.
Dar revenind. Ma plimbam prin magazine si vad o pudra, si vad ca au si nuanta mea. Asa ca am cumparat-o fara sa ma gandesc si s-a dovedit a fi cat de cat bunicica. Pudra arata asa :

Se vede ca e folosita, I've hit pan already. Adevarul este ca o am de un an  deja, dar in paralel am descoperit alta pudra care imi place mai mult, si anume Miss Sporty So Clear, care se vede mult mai natural pe fata. Imi place ambalajul, e "sanatos", rezistent, a salvat pudra de la cateva cazaturi dar si de la cateva drumuri mai tumultoase in care eu am aruncat cu bagajul pe scari de nervi( cand ma apuca furiile fac destul de urat- e bine ca se intampla rar). Vine si cu un buretel care din pacate nu il mai am pentru ca mi se parea inutil.
Ca aplicare, imi place, de cele mai multe ori reusesc sa obtin un look destul de natural cu ea dar trebuie sa am grija, pentru ca uneori are tendinta de a deveni prafoasa pe fata mea. Acesta este aspectul care ma determina sa o folosesc mai rar. Un mare plus insa pentru gama de culori, care este foarte variata si mi-a permis sa imi gasesc si eu o nuanta potrivita pentru pielea mea.
Inca un plus pentru reizstenta. Pudra asta chiar rezista si imi tine luciul tenului sub control. De obicei o folosesc cand ies in oras si rezista de la 9-10 seara pana pe la 5 dimineata, deci are inca o bila alba din partea mea.
Nu regret ca am cumparat-o, si-a facut treaba, dar consider ca mai bine pun niste bani deoparte si incerc sa mai caut pudra de la Rimmel care m-a obsedat pe mine atat de mult timp. 
Per total este un produs bunicel, i-as da o nota undeva la 8-9. Nu imi place faptul ca trebuie sa am tot timpul grija sa aplic cu binisorul ca sa nu creada lumea ca mi-am aruncat cu faina pe fata. In rest, mi-a placut mai tot la ea. Si cred ca ar trebui sa-i scoata buretelul ala, e complet inutil.
Nuanta este Champagne, daca tin bine minte. S-a cojit scrisul de pe spate si am o memorie exceptionala cand vine vorba de asa ceva.
Pretul a fost undeva intre 15-20 de lei, dar cred ca depinde si de magazinul de unde o cumparati.
Un weekend cat mai fain va doresc si stiu ca sunt datoare cu postarea aia de suflet. Am sa incerc sa imi adun ideile weekendul asta.



Share this:

CONVERSATION

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu