Hello Autumn Giveaway-By ELF

Buna seara, buna seara.
Revin in forta cu un nou concurs, sponsorizat de aceasta data de ELF Romania, care au fost foarte darnici si m-au primit in ultimul moment. Cum a venit toamna eu zic sa o intampinam cum se cuvine, si cum putem face asta daca nu cu niste premii care sa ne insenineze ziua. Corect? Corect.
Sa-i dam drumul. Premiile oferite sunt urmatoarele:
-Pigment fard de ochi, nuanta Naughty Noire

-Luciu de buze mentolat ( sa ne aminteasca de zilele toride de vara), nuanta Los Angeles
Siiiiiiii
-Paleta Compelxion Perfection.
Sunt sigura ca ati auzit foarte multe lucruri bune despre ea. Si eu. Si am pus-o deja pe wishlistul meu.
Ce trebuie sa faceti pentru a castiga aceste produse?
- sa ma urmariti prin GFC (adica sa ma stalkuiti in mod public)
- sa dati like paginii mele de Facebook, pe care o gasiti AICI
- sa dati like paginii de Facebook ELF, pe care o gasiti AICI
Optional, pentru un extra-entry:
- sa mentionati acest concursul intr-o postare de pe blogul vostru (nu trebuie sa fie o postare separata)
Perioada de desfasurare 12-26 Septembrie. 
Castigatoarea va fi aleasa cu random.org, list randomizer si va fi anuntata pe blog cel mai tarziu in data de 28 septembrie.
Premiile vor fi expediate de cei de la ELF in data de 3 Octombrie.
Va astept sa va inscrieti in numar cat mai mare.
P.S: Sa nu va speriati daca nu va apar commenturile. Sunt mai lenesa de fel, le las sa se adune si nu dau accept nici macar unui comentariu daca nu l-am "centralizat".



Share this:

CONVERSATION

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu