Momentul in care....

Realizezi ca esti cel mai fericit ca ai luat 6 la examen. Nu pot sa compar senzatia cu absolut nimic, si vorbesc foarte serios. Cand iau 10 sau 9, mintea mea functioneaza in felul urmator "I'm the boss", cand pic, ma privesc in oglinda si vad fata urmatoare:

Si ma simt cel mai trist om de pe planeta. 
In schimb... dupa minunata sesiune de restante si dupa ce mi-am strofocat creierii pentru Teoria Literaturii ( care ati fost la Litere, in special in Cluj, stiti despre ce vorbesc) vine momentul de asteptare. Si simteam ca nu mai trece si ma zvarcoleam in pat de plictiseala si stres. Mi-am ros 2 unghii(shame on me) , am realizat ca nu pot manca din cauza stresului, si intr-un final vin notele pe site. 5/6. Vorbesti serios? Sunt un semizeu pe acest pamant, sunt fata lui Zeus, progenitura lui Odin, nu a venit Loki sa ma ia. Chiar mi-am permis sa mananc o punga de chipsuri, chit ca era 11 seara. Nu vreau sa imi imaginez cat de fericiti au fost cei care au avut 4/5. Cred ca au inceput sa vomite un curcubeu, ca Nyan Cat.
Stiu ca nu are nicio legatura cu blogul, dar am vrut sa-mi impartasesc cu voi bucuria.
Si acum sa trecem si la blog related stuff. Ma gandeam sa mai adaug niste categorii, eu nu am chiar atat de mult produse de make-up ca sa pot face review peste review, si ma gandeam sa incerc(timid si  trist,ca Forever Alone mai sus) sa fac si cate un LOTD, sau sa postez cateva outfituri. 
Urmeaza cateva review-uri, si as vrea sa stiu ce v-ar interesa mai mult: 
-Stila eyeshadow
-Pudra Seventeen
-Blush Oriflame Giordani
-Farmasi eyeshadow
-Maybellin& Miss Sporty eyeshadow
-o paletuta no name in nuante de mov.

Eu va las pentru moment. Pregatesc tot pentru azi o postare mai speciala, din punctul meu de vedere. E speciala pentru mine.It's ink related. Si ma duc sa-mi beau cafeluta si sa citesc cate ceva pentru facultate pentru ca am o bibliografie cat casa.

Apropo, as vrea sa pun la sfarsitul fiecare postari cate o poza amuzanta. Ce parere aveti? V-ar placea?

Share this:

CONVERSATION

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu