Castigatoare Giveaway Hello Autumn

Sunt sincer, si ca de obicei, dezamagita de acest giveaway. De ce? Pentru ca nu s-au respectat regulile. Au existat persoane care nu au dat like paginii de FB, persoane care nu au dat follow prin GFC, si persoane care mi-au lasat extra-stuff prin comentariu.
1. Nu am cerut adresa de e-mail. Nu o sa te contactez eu sa iti spun ca ai castigat ca sa realizez ca nici nu imi urmaresti blogul si habar nu ai cine sunt. Nu ma urmaresti de fapt si nu vezi ca ai castigat, atunci este exclusiv problema ta si numai a ta.
2. Nu am cerut link de FB. Nu mai vreau sa stau sa scriu n comentarii pentru ca nu pot vedea linkul si sa primesc inapoi " linkul e bun, nu poti tu sa-l vezi". Eu inteleg ca port ochelari si sunt chioara, dar nu am picat din caruta de azi-ieri.
Ca sa lamuresc: adresele de mail nu le-am luat in considerare, cele care au lasat link de FB au avut O SINGURA INTRARE IN CONCURS.
Cititi regulile cu atentie data aviatoare pentru ca nu imi place sa descalific oameni sau sa stau sa tin le teoria chibritului.
Over and out.
Si acum castigatoarea. Am avut 170 de entry-uri valide, iar random.org a ales lucky number 71, adica pe Corina Sunn. Mai jos aveti si un printscreen.

Astept un mail de la tine in urmatoarele 24 de ore cu datele necesare pentru a-l trimite mai departe celor de la ELF; in caz contrar voi alege o noua castigatoare. Coletul va fi expediat in data de 3 octombrie.
Pentru ca sunt proaspat mutata, inca nu am toate lucrurile aduse. Mi-as fi dorit sa am camera la mine sa pot filma extragerea, dar de acum incolo asa va fi. Si cine nu va respecta regulile, va fi descalificat. Nu vreau sa fiu rea, dar nu este corect fata de cine respecta regulile intocmai. 
Revenind pe meleaguri mai unicornoase, nu fiti suparate daca nu ati castigat, pentru ca imediat urmeaza o alta supriza pentru voi, cosmeticoasa si naturicoasa si... O sa vedeti voi! Sper sa va placa! 
O zi cat mai frumoasa va doresc.

Share this:

CONVERSATION

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu