Update Septembrie '11

Am lipsit cateva zile si in orele ce urmeaza voi centraliza toate entry-urile pentru concurs si voi da accept commenturilor:D Imi cer scuze. Am crezut ca stick-ul de net va functiona si la mine la tara, dar se pare ca nu am avut noroc.
In alta ordine de idei, cineva m-a facut ciudata, si simt eu ca nu in sensul bun. Nu-mi place cand cineva imi invadeaza teritoriul ca sa ma insulte.
Helloooooo, oameni buni, e blogul meu, proprietatea mea. Nu ma faceti sa ies cu pusca la voi ca-n filmele texane:)) Si da, situatia m-a iritat un pic pentru ca nu imi place cand cineva ma insulta. Pentru mine remarca de "ciudata" venind de la o persoana care nu ma cunoaste absolut deloc, este o insulta. Observ ca prea multi oameni de pe lumea asta nu sunt destupati la minte si eticheteaza asa, cam tot ce le trece prin cale. Ma simt un pic dezamagita, dar n-am ce-i face. Viata merge inainte.
Ma intorc la centralizat entry-uri si revin mai pe seara cu o postare. Astept sa fac si niste review-uri mai stufoase, nu asa chele cum au fost cele de pana acum.
O zi faina! :)

Share this:

CONVERSATION

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu