Review: Essence Quattro- To Die For

Cred ca fiecare fata care are contact cu blogosfera a facut cunostinta si cu febra Essence- o boala grava care nu se poate vindeca decat cu procurarea unor produse, pentru a satisface curiozitatea.
Si eu am fost prinsa de aceasta febra si am avut ocazia sa imi pice in mana Quattro-ul To Die For, de care sunt foarte mandra si de care abuzez la maxim in ultima perioada, pentru ca pot crea machiaje atat de zi, dar si de seara.


Cutiuta "minune" contine 4 nuante de fard, 3 sidefate si una mata, in tonuri de bej si maro. Eu m-am indragostit pe loc de aceste farduri si pot sa va spun cu mana pe inima ca nu m-au dezamagit- chiar sunt foarte bune!
Rezistenta lor este destul de mare,chiar si fara primer, in conditiile in care eu am devenit dependenta de primer.
Fardurile nu sunt prafoase, si se aplica destul de usor, ceea ce imi place enorm. Sunt printre putinele farduri pe care le pot folosi fara sa ma moscolesc pe toata fata cand incerc sa aplic o culoare mai inchisa.
Culorile sunt destul de intense- am incercat sa fac un swatch,insa lumina nu prea m-a ajutat si pozele nu prea reflecta realitatea.
Ambalajul este si el foarte strasnic, si a rezistat catorva drumetii cu succes,fara sa fie afectate fardurile. Pretul nu este nici el foarte mare, daca nu ma insel costa in jur de 13 lei.

Ce imi place:
-ambalajul
-culorile
-rezistenta culorilor
-pretul
-raportul calitate-pret

Ce nu imi place:
-nu am gasit niciun inconvenient al acestor farduri. Poate doar ca se gasesc destul de greu, pentru ca nu exista standuri Essence in fiecare oras, din pacate.

Recomandat? DA! Cu siguranta. Pentru pretul care il au,si pentru calitatea mai mult decat decenta a fardurilor.
Voi ati incercat pana acum produse Essence? Ce parere aveti despre ele?

Share this:

CONVERSATION

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu