Micul Ian

Hello!
Astazi vreau sa va prezint pe cineva care a intrat recent in viata mea si care ma face sa zambesc mereu. Adorm cu el in gand(literalmente,caci de multe ori imi doarme pe cap) si ma trezeste in fiecare dimineata.
El este Ian/Igor/Pitzu/Mitzu- nu avem nume fix inca- si este un motanel adorabil de 2 luni pe care l-am adoptat recent, impreuna cu colega mea.

Este un monstru impielitat, insa se multe ori ne insenineaza ziua. Acum imi e mai usor sa trec peste sesiune, mai ales ca invatam "impreuna" : el roade cursurile pe care eu incerc sa le citesc.



Sunt o iubitoare irecuperabila de animale si nu mi-as putea imagina viata fara un sufletel langa mine. Cele care  popositi pe aici de mai mul timp stiti ca am si o tarantula, pe care o indragesc la fel de mult ca pe micul monstru paros.
De ce am scris acest post? Pentru ca exista o multime de organizatii care incearca sa gaseasca cate un camin pentru animale ce au fost abandonate. Nu este foarte costisitor sa intretii o pisicuta, si cu siguranta te va face sa zambesti cu fiecare pozna pe care o face.
Daca stiti pe cineva care este interesat sa adopte un animalut de companie, mai multe informatii puteti gasi aici:
- AdoptiiPisici
- Camera cu pisici

Share this:

CONVERSATION

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu