Review: LINGMEI Two-headed Dual-use Big Eye Eyeliner

Hello!
Ce mai faceti? Cum merge sesiunea? Eu mai am 2 examene si abia astept sa scap. Pe langa studiul intens cu care ma tot lupt, a mai intervenit si caldura insuportabila. Nu pot nici sa stau in camera peste zi,atat de cald este. Abia astept sa plec in Finlanda, unde sper sa fie mult mai racoare ca aici.
Pana una alta, vreau sa va vorbesc despre un tus pe care il am de ceva vreme,si consider ca am avut destul timp ca sa imi fac o parere despre el.
Este vorba de un tus de la firma Lingmei, care, in mod suprinzator, isi face treaba destul de bine.

Ambalajul este foarte dragut. Eu mi-am ales varianta mov(colorat este doar ambalajul, tusul este negru), insa aveti in total 6 culori din care va puteti alege. In capac, tusul vine "echipat" si cu un creion de ochi retractabil, tot negru.

Am incercat sa fac un swatch si sper sa se inteleaga ceva, din pacate nu am putut abuza de camera nimanui. Negrul mai intens este tusul de ochi, iar negrul mai fad este creionul. Mie imi plac amandoua. Tusul il folosesc cand vreau un machiaj mai dramatic sau mai intens, iar creionul il folosesc cand sunt in pana de idei si nu stiu cu ce sa imi completez fardul. Cel mai mult imi place la tus ca ramane o culoarea vie, nu se spalaceste peste zi.
Ca si rezistenta, ambele stau pe pleoapa cateva ore, aplicate doar peste fard. Peste primer, rezista mult mai mult.
Per total, este un produs care mi-a intrat in rutina, pentru simplul fapt ca am 2 produse intr-unul singur. Il iau cu mine peste tot si il folosesc foarte des.

Ce imi place:
-ambalajul
-tusul si intensitatea lui
-pretul- 6,39 dolari- nu mi se pare chiar atat de scump

Ce nu imi place:
- mi-as fi dorit ca nuanta creionului sa fie un pic mai intensa

Unde il puteti gasi?
Pe site-ul kkcenterhk.com, si anume AICI .

Ati folosit produse de pe acest site? Va tenteaza acest tus? 

Share this:

CONVERSATION

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu