Noile inovatii de la Oriflame

De curand am aflat ca cei de la Oriflame vor lansa 3 noi produse,inovative, si voiam sa va povestesc putin despre ele.
Despre ce este vorba?
Despre un rimel, Hyper Stretch mascara, care promite o alungire spectaculoasa a genelor prin complexul Pro-Long,si care stimuleaza cresterea naturala a genelor.


si 2 creme: Ecollagen 3D+,care promite sa corecteze ridurile adanci , si Bioclinic, care prin complexul continut stimuleaza producerea de celule structurale  noi.
Eu sunt de parere ca orice inovatie este bine primita,mai ales in industria cosmetica unde cererea este intotdeauna pentru mai bun. In cazul unui rimel, femeile isi doresc ca el sa ofere cat mai mult volum, cat mai multa alungire, sa nu lipeasca genele intre ele. In cazul cremelor, cererile sunt sunt mult mai variate, in functie de varsta si de nevoile tenului.
Orice inovatie vine ca sa satisfaca una din multele cereri ale publicului larg.  Eu sunt dornica in permanenta sa incerc lucruri noi, iar acest rimel mi-a facut cu ochiul inca de cand l-am vazut prima data,datorita ambalajului.

Ce parere aveti despre noile produse? Va tenteaza?

Share this:

CONVERSATION

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu