Review: Titania crema pentru calcaie crapate

Hello!
Astazi vreau sa va vorbesc despre un produs care mi-a fost oferit in partea celor de la Apollomod, si anume crema pentru calcaie crapate de la Titania.

Este un produs care m-a surprins in mod placut,deoarece a avut efecte pozitive inca de la primele utilizari.
Crema este suficient de grasa incat sa imi hidrateze pielea foarte uscata a calcaielor, insa nu lasa o pelicula unsuroasa la nivelul pielii, ceea ce imi place. Pot sa folosesc crema si imediat dupa sa ma incalt sau sa imi iau o pereche de sosete, fara sa imi  fie grija ca le voi murdari de crema.
Mirosul este destul de placut, desi sincer nu pot sa imi dau seama a ce miroase exact. Mie mi se pare ca are un miros ca de piper. Oricare ar fi mirosul, nu este unul deranjant si nu persista foarte mult.
Cat despre efecte, pot sa spun ca dupa primele cateva utilizari am observat o imbunatatire considerabila a pielii, si chiar si daca uit cateva zile sa aplic crema, nu simt ca s-ar pierde efectul.

Ce imi place:
-ambalajul - este manevrabil si nu trebuie sa te chinui sa scoti crema din el
-consistenta cremei
-mirosul
-efectele pozitive care le-a avut asupra mea

Ce nu imi place:
- nu cred ca am gasit nimic pana acum care nu imi placa.

Recomandat? Da, cu siguranta. Este o crema buna si isi face treaba foarte bine.

Share this:

CONVERSATION

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu