Review: Oriflame Very Me Lipstain.

Hello!

Ce mai faceti? Mai este cineva pe aici in sesiune? Eu tocmai am dat astazi un examen foarte greu, insa am trecut cu brio. Se pare ca a meritat efortul de a nu dormi omeneste in ultimele 3 zile.
Cum am putin timp liber,am zis sa ma relaxez si sa va povestesc un pic despre lipstainul de la Oriflame, din colectia Very Me.
El arata cam asa...
Nuanta pe care o am eu este Raspberry. Este un roz destul de discret, potrivit si pentru zi,dar si pentru seara. Cel mai mult imi place ca in functie de cat de mult produs aplic, obtin o culoare mai intensa care rezista destul de mult. 
Swatch-ul l-am facut aplicand doar un singur strat de produs. Pe masura ce se usuca, culoarea mai paleste un pic, insa pentru mine este suficient. Nu sunt adepta culorilor foarte tari cand vine vorba de produse pentru buze, mai ales din cauza ca pana de curand nu foloseam altceva in afara de balsam de buze.

Ce imi place la acest produs:
-ambalajul - simplu si usor de purtat in geanta,pentru a reaplica produsul
-pretul - eu l-am prins la oferta si am dat doar 8 lei pe el
-rezistenta - rezista vreo 3-4 ore bune, in conditiile in care eu sunt fumatoare
- culoarea si faptul ca poti opta pentru intensitatea pe care o doresti.

Ce nu imi place:
- cantitatea destul de mica, simt ca imi va lipsi destul de mult cand il voi termina.

Voi aveti acest lipstain? Ce parere aveti despre el? Eu una sunt foarte multumita.

Share this:

CONVERSATION

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu