TAG: A-Z



Hello! Am vazut acest TAG pe mai multe bloguri, si m-am gandit sa-l fur si sa-l completez si eu pentru ca mi s-a parut interesant. :D

A
Age : 21
Allergic: Par de pisica(dar numai in anumite cazuri)
Animal: In mod ironic, iubesc pisicile foarte mult. Am mai multe animale impartite pe la bunica si acasa (2 pisici si 3 caini), insa unde locuiesc cel mai mult am un pisoi si un pui de tarantula.
El este Ian Marius 
Iar ea/el este Mau,pentru moment. 

Best 
Actors
: Xavier Dolan, Joseph Gordon-Levitt, Edward Norton, Eva Green siiiii nu mai imi amintesc alte nume de actrite care imi plac
Birthday/Birthplace: 29.12.1990, Pl
Best Friends: C,A,A,A.
Body Part on opposite sex: Ochii
Best Feeling in the world: Cand e foarte cald afara si e soare si vine o briza de aer rece.
Best weather: extreme rain(daca nu trebuie sa ies din casa)
Been in Love: Nu . Unless you count loving my cats.
Been on stage?: Nu.
Believe in yourself: De cele mai multe ori, dar ma dezumflu repede.
Believe in life on other planets: Nu stiu ce sa zic, insa inclin spre da.
Believe in miracles:  Da. 
Believe in magic: Nu neaparat. Fiecare om vede magia altfel.
Believe in God:Relativ. Cred intr-o forta superioara.
Believe in Satan: Relativ. Orice pozitiv are si un negativ,nu?
Believe in Santa: Nu chiar.
Believe in Ghosts/spirits: Da .
Believe in Evolution: Da.


C

Candy: Skittles!
Color: Mov.
Cried in school: Nu. Mereu m-am abtinut sa ma exteriorizez si cand eram trista profitam de ocazie si imi bateam joc ingrozitor de cate vreun profesor ce nu il sufeream.
Chocolate/Vanilla: Vanilie
Chinese/Mexican: Nu ma pot decide, I like them both!
Cake or pie: Budinca?
Countries to visit: Islanda.
D
Day or Night: Depinde de situatie.
Danced: Rar.
Danced in the rain?:  Nu chiar.
Danced in the middle of the street: Nu.
E
Eggs: Omleta cu cascaval si cu ciuperci <3 span="span">
Eyes: Căprui deschis.
Everyone has: a brain. Not all of us use it.
Ever failed a class?: Studentia fara restante e ca trupul fara viata :))
F
First crush: Sincer? Razor din SWAT Cats. Era doar un desen animat dar visam la el zi si noapte.
Full name : -
First thought waking up: Stiam eu ca trebuia sa ma culc mai devreme azinoapte...
Food: Orez prajit cu legume.
Fruits: I love almost all of them.
G
Greatest Fear: Singuratatea.
Giver or taker: Depinde de persoana.
Gum: -
Good luck charms: Norocul ti-l faci singur.
H
Hair color: Saten
Height: 1,75, aproximativ
Happy: -
How do you want to die: Nu stiu. Sunt prea tanara sa ma gandesc la asta.
Hate: Minciuna.
(In guys/girls)
Ochii: albastri sau negri
Hair Colour: nu conteaza
Height: mai înalt decat mine sau macar de aceeasi inaltime.
Clothing Style: sa stie sa imbrace cu haine care i se potrivesc.
Characteristics: sa aibe creier si sa pot discuta cu el(asta implicand si cultura generala,si umor si simt si spirit practic)
I
Ice cream: Fistic!
Instrument: Am facut chitara pentru vreo 2 ani.
J
Jewerly: Dangling earrings
K
Kids: Noooo way, Jose!
Keep a journal?: Nu pentru mai mult de 2 zile.
L
Love: Animals
Letter: what?
Love at first sight: Nu, adica, daca nu se iau in considerare pisicile si unele farduri.
M
Milk flavour: Nu ma omor...
Movie: Am mai multe care imi plac. Trebuie sa imi captiveze atentia si sa ma tina in priza.
Marriage: Nu.
McD's or KFC : -
N
Number of Piercings: 1, in buza. Si cateva prin urechi.
Number:  6
Nickname: Lestie
O
One wish: To go to Iceland
P
Place you'd like to live: Helsinki
Pepsi/Coke: Pepsi 
Q
Questionnaires: -
R
Reason to cry: cand cineva drag pleaca dintre noi.
Roll your tongue in a circle?:  what the heck?
S
Song:  
Shoe size: 39-40, 38 la bocanci
Slept outside: Yes :D
Shower daily? E retorica,sper. Normal ca da.
Sing well?: Am ureche muzicala dar vocea lasa de dorit.
Scientist need to invent: Un buton de teleportat...
T
Time for bed: No time for bed. Time for party :D
Thunderstorms: Yes,please.
Touch your tongue to your nose? Nu.
U
Understanding: Not all of us have it.
V
Vegetable you hate: Cred ca ardeiul gras, desi nu-l ocolesc in mancare.
Vegetable you love: conopida si broccoli, crude,cu iaurt. 
W
Weakness: Nu se spune.
When you grow up: I wanna be a tourist :D

Who makes you laugh the most: De cele mai multe ori Youtube sau gandurile mele sarite de pe axul central.
Worst feeling: Frica.
Where do we go when we die?: Imi place sa cred ca undeva unde gasim,intr-un final, pacea.
Walk with a book on your head?: N-am incercat niciodata.
X
X-Rays: Da,am facut cateva la viata mea.
Y
Year it is now: 2012 .
Z
Zoo animal: Nurca.
Zodiac sign: Capricorn.

Share this:

CONVERSATION

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu