Review: Gel de dus Floral

Hello!
Stiu ca va eram datoare si cu review-ul gelului de dus Floral, de la Complexul Apicol Veceslav Harnaj, asa ca iata-ma pusa pe treaba.

Descriere oficiala:
Proprietatile antibacteriene si antimicotice ale propolisului s-au intalnit cu beneficiile uleiului de samburi de struguri si extractului de portocale in rasfatul apicosmetic pentru dus Floral®. Gelul de dus Floral® lasa o senzatie de prospetime si curatenie a pielii corpului datorita beneficiilor combinatiei de propolis cu ulei de samburi de struguri."

Cantitate: 250 ml
Pret: 13 lei
Ingrediente: Aqua, Sodium Laureth Sulfate, Cocamidopropyl Betaine, Sodium Chloride, Glycerin, Citrus Aurantium Dulcis Extract, Glycol Stearate, Cocamide DEA, Vitis Vinifera Seed Oil, Parfum, EDTA, Propolis.
Ca si gelul de dus prezentat anterior din aceasta gama, am preferat sa astept pana il termin de folosit pentru a-mi spune parerea.De ce?Pentru ca spre deosebire de fratele lui, Floramin, din pacate mirosul acestui gel  de dus nu imi place atat de mult si nu voiam sa imi afecteze parerea generala despre produs. Ca si gelul de dus anterior mentionat, hidrateaza bine pielea, nu imi provoaca alergii.
Consistenta nu difera, amandoua nu numai bune si nu trebuie sa te chinui sa scoti produsul din tub,si aici primeste o bila alba.Inca o bila alba mai primeste din partea mea pentru ca am observat insa ca mirosul nu ramane deloc impregnat in piele.
Este un produs bun, isi face treaba pentru un gel de dus, dar cred ca voi ramane fidela fratelui sau mai inmiresmat.
Pana data viitoare o sa revin la carticelele mele, caci ele imi ocupa timpul in ultimele zile. Voi ati citit vreo carte buna in ultima vreme?

Share this:

CONVERSATION

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu