TAG: 7 lucruri despre mine

Hello! Ce mai faceti? Pentru aceasta duminica m-am gandit sa vin cu o postare usoara, si anume un tag. Nu am mai facut un tag de ceva vreme, desi imi plac foarte mult. Nu mai tin minte daca am fost nominalizata de cineva sau nu, deoarece am gasit aceasta postare un drafts, dar am zis sa o onorez. Si sa ii atasez o invitatie cui doreste sa faca acest tag. Va doresc o duminica frumoasa, am vazut ca la Cluj a nins si abia astept si eu prima ninsoare.
7 lucruri ciudate:
- am o suvita argintie din nastere
- am mancat piure cu frisca si mi-a placut
- mi se pare perfect normal sa pui si praz si ceapa in mancare
- mi se pare ca sucul la cutie are gust mai bun
- tocurile sunt lucratura lui Satan
- gusturile mele muzicale sunt o ciulama
- joking is my coping mechanism
7 lucruri pe care nu le suport:
- minciuna
- neseriozitatea
- mirosul de tamaie
- caldura excesiva
- ketchupul dulce
- oamenii care se ingramadesc
- faptul ca imi este foarte greu sa iau decizii uneori
7 lucruri fara de care n-as putea trai:
- pisici, pisici, pisici
- carti
- Pepsi. Desi incerc sa nu mai beau asa de mult
- prietenii si familia
- french fries
- posibilitatea de a calatorii
- dark humour

Share this:

CONVERSATION

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu