Review: Planet Spa Body Souffle

Hello!
Ce mai faceti? Cum ati intampinat toamna? Eu una ma bucur ca am scapat de caldurile infernale din timpul verii si ca sunt cu un pas mai aproape de iarna, anotimpul meu preferat.
Astazi vreau sa va vorbesc despre o crema de corp care am primit-o cadou de la sora mea si pe care incerc incet-incet sa o includ intr-un project pan de care vreau sa ma apuc, pentru ca am cateva produse care imi doresc sa le termin, si este vorba despre crema de corp Planet Spa cu lavanda si iasomie. Pe capac scrie ca e sufleul pentru corp, dar eu o vad tot ca pe o crema.

 Crema are o consistenta buna, intra repede in piele si are un miros foarte placut. Pielea nu ramane unsuroasa, insa simt ca nu hidrateaza chiar atat de bine.Pentru mine e mai mult un produs care poate fi folosit vara,cand e cald afara si cu greu suport sa imi pun vreo crema pe piele. Eu am folosit aceasta crema si pentru hidratarea mainilor pentru ca nu lasa o pelicula pe piele.
Ambalajul imi place si el deasemenea,deoarece pot cu usurinta sa-l arunc in bagaj cand plec undeva pentru cateva zile. Ce nu imi place in schimb la acest produs sunt acele bobite prezente prin crema, care (cred eu) sunt pentru hidratare. Mi se pare un pic prea "sanatoase' si de cele mai multe ori, in loc sa se dizolve la masarea cremei in piele, raman pe piele cu pete mov, ceea ce nu m-ar deranja daca mi-as dori sa fiu dalmatianul frate al vacutei Milka.

Per total, este un produs bun si cu siguranta il voi folosi pana la capat, dar nu cred ca il voi achizitiona din nou. Sunt sigura ca pot gasi o crema de corp la fel de bun la un pret mai mic. (Nu stiu exact cat a costat,din moment ce a fost un cadou, dar stiu ca produsele Planet Spa sunt destul de piperate).
Voi ati incercat acest produs? Care a fost crema voastra preferata pe perioada verii?

Share this:

CONVERSATION

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu