OOTD: God save the Queen

Hello!

Cu sufletul meu virtual cat un purice, vreau sa inaugurez azi o noua rubrica si anume Outfit of the day, pentru ca in ultima vreme am gasit cateva haine de care m-am indragostit iremediabil si mi-as dori sa incerc cat mai multe combinatii cu ele.
Deoarece nu am avut pe cine sa rog sa ma fotografieze si cum am vrut sa fac totul in momentul in care mi-a venit ideea, fotografiile sunt facute cu ajutorul dragului de self-timer.
Let's roll...

 (aici eram vizibil nemultumita de incercarile mele care esuau)
 (close-up)
 (close-up al colantilor)
 (privit de sus)
Tricou: No name
Leggings: Tally Weijl

In caz ca nu l-ati recunoscut pe personajul de pe tricou, este domnul Sid Vicious, de la Sex Pistols, trupa de la care am preluat si numele postarii.

V-ar placea sa mai vedeti postari  de genul OOTD?


Share this:

CONVERSATION

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu