Update-Winner Sigma F80 Flat Top Kabuki.

Va permit sa ma injurati. Toate. In special Ada. Am uitat sa pun o persoana in lista. Trebuie sa refac randomizarea. Am avut de ales intre a reface randomizarea sau a lasa treaba asa cum ii. Injurii primesc oricum si stiu ca voi fi privita ca o neserioasa.Hmpf. Today is so not a good day for science.
Imi cer mii de scuze Ada si iti promit ca voi incerca sa ma revansez. La urmatorul giveaway iti voi oferi extra-entry-uri, desi nu cred ca vei dori sa mai participi...
Nu mai zic nimic...postez noua randomizare... si aia e. Santa, please give me new eyes for Christmas. Or money to get new glasses.

Felicitari Manuela, ea este noua castigatoare. Astept raspuns cu datele tale in 24 de ore,in caz contrar..Nu stiu cum sa fac.Ma voi gandi

P.S: Şi uite aşa... m-am făcut de căc*t !

Share this:

CONVERSATION

7 comentarii:

  1. Stai linistita Lestie. Corectitudinea conteaza cel mai mult >:D< felicitari castigatoarei!

    RăspundețiȘtergere
  2. Pana la urma cine a castigat, ca eu tot n-am inteles.

    RăspundețiȘtergere
  3. Am sters celalalt post ca sa nu existe incertitudini.

    RăspundețiȘtergere
  4. Nici eu n-am inteles cine a castigat. asadar, cine a castigat?:) sau urmeaza o noua postare? :)

    Nu, eu nu te "injur". Ma bucur, insa, ca doresti sa fii corecta. Bravo!

    RăspundețiȘtergere
  5. Manuela a castigat.Prima persoana din list randomizer

    RăspundețiȘtergere
  6. oh, am inteles!:) Merci.

    Manuela, felicitari !! ...sa te bucuri de premiu!;)

    RăspundețiȘtergere
  7. Oooo, nici nu stiti ce fericita sunt! Mi-am dorit-o foarte mult dar pana acum... nu am avut noroc! Multumesc Lestie si multumesc celor care m-au felitat!

    RăspundețiȘtergere