Sigma Travel E25 Blending Brush- Review!

Yeeeeeeeeeeeeeeeeeey!!!!!!!! Puiul meu a ajuns in manutele mele:D Din pacate,trebuie sa-mi cer scuze de la inceput pentru ca nu voi putea posta poze personale cu pensula- sunt acasa si am un net care merge cu viteza melcului muribund (ILY Vodafone Mobile).

De cand am ajuns acasa ma tot joc cu pensula,o mangai,o dragalesc, o iubesc, sunt cea mai dulce persoana cand am pensula in mana. E micuta, argintie, scrie Sigma pe ea :D

Acum o sa trec la ce stie sa faca.
Pai, zice-se ca este pensula de blending, dar eu nu o folosesc numai la asta. Pana acum am folosit-o la look-uri in care mi-a fost lene sa adaug mai mult de o culoare,si am aplicat fardul+blending to the edges. Imi place foarte mult faptul ca e pufoasa si moale. Comparand-o cu pensula de la MAC (am uitat numarul,dar am un review pe aici la ea) este muuuult mai fina si nu simt ca imi zgarie pleoapele.
Imi place si faptul ca este travel size, cred ca ar trebui sa ma axez pe travel size brushes deoarece am niste maini incredibil de mici si schilodite, cred ca m-as certa teribil cu un full-size.
All in all, pensula este una foarte buna si sunt foarte incantata de ea.
Puncte tari:
-pufoasa
-peri moi
-e solida,nu da semne ca s-ar descompune
-nu pierde fire la spalat
Puncte slabe:
...to be filled in if needed...

Apropo, imediat imediat vine giveaway si pentru F80,va astept sa va inscrieti in numar cat mai mare!! :D Si am cate review-uri serioase in plan,pentru ca odata cu mutatul inapoi acasa pentru vara,mi-am redescoperit trusa de machiaj si imi permit sa spun ca am gasit cateva lucrusoare tare interesante pe acolo. Acum plec,ma duc la un party si voi reveni maine sau cel mai tarziu Luni cu F80 giveaway.

Va doresc un weekend cat mai fain fetelor!Va pup:D

Share this:

CONVERSATION

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu