Prima intalnire cu Sigma F80

Sambata seara am revenit acasa si dupa cateva discutii cu parintii, expozitie de poze din vacanta, prezentat ultimele achizitii ( ca deh, nu ma pot abtine sa nu imi iau haine) am poposit si prin camera mea sa-mi las lucrurile, sa despachetez cand ochisorii mei s-au fixat pe-o anume cutiuta dulce. De la Sigma, biensur! Va spun sincer ca m-am napustit asupra cutiei ca un leu asupra unei gazele. Si apoi am atins-o..si a fost dragoste la prima atingere. Stiu ca ati mai citit review-uri despre mandruta pensula, si eu inca nu am folosit-o asa ca nu ii pot face un review. Dar pot sa confirm ca este pufoasa, este deasa, este tot ce ti-ai putea dori de la o pensula.
Ma simt ca un copil mic in preajma ei si nu cred ca trece o ora fara sa o tot ating. Dupa ce o voi folosi o perioada promit sa revin cu un review complet. Acum ar trebui sa ma pun pe treaba si sa o las pe Mami F80 cu Puiu travel si sa incep sa inregistrez entry-urile pentru giveaway ca sa dau approve la commenturi.
Stati pe aproape... Va pregatesc o surpriza impreuna cu cineva cunoscut de voi deja.

Share this:

CONVERSATION

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu