[CLOSED]GIVEAWAY-Sigma F80 Flat Top Kabuki


Am inca un cadou pentru voi! Stiu ca am spus ca voi pune giveaway-ul maine sau luni,dar m-am gandit mai bine si il pun de acum pentru ca maine sigur ma voi intoarce placinta acasa.
Asadar, dragele mele...PARAM-PAM! Sigma Flat Top Kabuki! Full-size.
Ce trebuie sa faceti pentru a o castiga?E simplu! Tot ce trebuie sa faceti este:
-sa fiti followeri ai blogului meu prin GFC in mod public
-sa nu fi castigat pensula in cauza la un alt giveaway sau sa nu o aveti primita de cei de la Sigma-sper din tot sufletul sa fiti sincere la acest punct si sa lasati loc celor mai putin norocoase
-sa-mi lasati un comentariu in care sa specificati numele cu care ma urmariti prin GFC si sa imi lasati si o adresa de e-mail,sa va pot contacta in cazul in care castigati
-Giveaway deschis international!

Pentru o participare in plus:
-postati pe blogul vostru despre giveaway-ul meu oferind si un link activ si sa lasati in comentariu si linkul catre postarea de pe blog
-daca nu aveti blog,postati pe Facebook despre giveaway si faceti un printscreen prin care sa imi demonstrati acest lucru.


Giveaway-ul se incheie in data de 15 iulie,ora 23:59
Castigatoarea va fi aleasa prin Random.org

English:
Hello there! I have a lovely gift for you guys,offered by Sigma Beauty! It's their Sigma F80 Flat Top Kabuki!!!Full-size
I hope you guys participate in large numbers.The rules are very simple:
-follow me via GFC publicly
-try and be honest and if you've already won this brush or received it from Sigma Beauty don't participate at this giveaway and leave the opportunity to someone who does not have it
-4. leave a comment below stating the name you follow me in GFC and your email adress in case you win.
5. this giveaway is opened internationally
For one extra entry you can:
1. post on your blog about my giveaway and send me the link to the post.(if the blog was made especially for giveaways it is not accepted)
2. if you don't own a blog, post on Facebook and send me a print screen of the post

Giveaway ends 15th of July,23:59
The winner will be chosen using Random.org

Share this:

CONVERSATION

16 comentarii:

  1. Buna:*
    GFC:deuta_01
    Email:cristinica_95@yahoo.com
    Am postat aici http://www.facebook.com/pages/Andreeas-Land-Blog/172254666163309#!/permalink.php?story_fbid=250391678311477&id=100002564349048
    Pupici:*

    RăspundețiȘtergere
  2. GFC: Ioana Vede
    e-mail: ioana_ved@yahoo.com

    RăspundețiȘtergere
  3. GFC Ancutza
    Email as9180@gmail.com
    Pana acum nu am castigat nici o pensula Sigma.

    RăspundețiȘtergere
  4. Buna,
    GFC - Manu G
    email - g.manu8@yahoo.com

    Sunt prima???

    RăspundețiȘtergere
  5. Buna.

    Te urmaresc cu numele Alexa1202. Emailul meu este: alexa12_02[at]yahoo[dot]com.

    Am postat despre giveaway aici: http://alexa1202.blogspot.com/p/giveaways.html

    Multumesc,
    Alexa

    RăspundețiȘtergere
  6. Buna!
    Vreau si eu sa-mi incerc norocul, poate am sansa sa castig si eu aceasta pensula :)
    1. GFC: Ada
    2. Nu am castigat aceasta pensula la alt concurs
    3. Email: c.adellina@yahoo.com
    4. Postare pe blog : http://itsallsorandom.blogspot.com/2011/07/sigma-f80-giveaway-by-beauty-addict.html

    Multumim!

    RăspundețiȘtergere
  7. te urmaresc cu elisa mary
    e-mail elisa_15cl@yahoo.com

    RăspundețiȘtergere
  8. salut!
    GFC: s.o.n.b.b
    email: smth_old_new_borrowed_blue@yahoo.com

    RăspundețiȘtergere
  9. Buna!
    Multumim pentru giveaway!

    Te urmaresc prin GFC cu AdaA
    m3muguet@yahoo.com

    RăspundețiȘtergere
  10. Hey! :)
    GFC: Madutza.
    E-mail: sweetest1med33a[at]yahoo[dot]com.
    Share Facebook: http://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=179596102100172&id=100000862971383.
    Multumim, pupici!

    RăspundețiȘtergere
  11. Hey! :)
    GFC: Madutza.
    E-mail: sweetest1med33a[at]yahoo[dot]com.
    Share Facebook: http://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=179596102100172&id=100000862971383.
    Multumim, pupici!

    RăspundețiȘtergere
  12. Bunaa :*

    GFC : llloorryy
    Email: llloorryy@yahoo.com
    Te pup!!

    RăspundețiȘtergere
  13. GFC: Georgiana Mirela
    email: georgiana_myrela@yahoo.com
    share: http://www.facebook.com/home.php#!/permalink.php?story_fbid=137930069620045&id=100002417915539

    RăspundețiȘtergere
  14. Nu o am si o vreau! Te urmaresc prin gfc cu numele Roxy si adresa e carofeero yahoo.com. Am postat despre giveaway aici http://www.facebook.com/#!/permalink.php?story_fbid=231620603526221&id=100002346729191

    RăspundețiȘtergere
  15. Buna,
    GFC: Coconut
    email: coconut.newme[at]gmail[dot]com
    Multumesc

    RăspundețiȘtergere
  16. Hey! :)
    GFC: Alexandra Stefan
    email: julietalexy[at]gmail[dot]com

    RăspundețiȘtergere