Sunglasses, mon cher

Aceasta va fi o postare diferita de cele de pana acum...
Pentru ca tot este vara, am decis sa fac aceasta postare despre ochelarii de soare:D Pentru ca imi plac si sunt fericita posesoare a celor 4 tipuri de ochelari de soare care imi plac. Si am sa va spun cate ceva despre fiecare. Sper sa nu va plictisesc prea tare.

Audrey Hepburn's Sunglasses in Breakfast at Tiffany's

M-am indragostit de aceasta pereche de ochelari de cand am vazut-o prima data. And lucky me, intr-o zi pe cand ma aflam in excursie cu parintii mei si ne plimbam pe strazi straine am vazut intr-o vitrina o pereche de ochelari asemanatori. Si i-am cumparat fara ezitare.Din pacate nu ii port prea des pentru ca mi se par foarte eleganti, insa la mare sunt folositori pentru ca nu trebuie sa ii ridic pe nas tot timpul.

Pilot sunglasses

Pe acestia i-am primit de la o prietena. Nu ii port prea des nici pe ei, dar imi place culoarea calda pe care o au, asemanatoare nuantei naturale a parului meu. Sunt foarte comozi si acest lucru imi place cel mai mult la ei.

Wayfarer sunglasses

Ii cunoastem cu totii, ochelarii de hipstari, valabili in toate culorile,modele si nebuniile posibile. Mi i-am cumparat pentru ca imi plac mult, insa i-am zgariat un pic si ma jeneaza cand ii port. Vreau sa imi cumpar o pereche mai vintage, facuta din plastic mat,pentru ca imi plac mai mult. Si cei normali imi plac, insa ma enerveaza ca sunt asa mai glossy, nu prea imi plac mie obiectele foarte lucioase, insa nu ma pot plange. Imi plac foarte mult,si asa zgariati cum sunt,doar sunt ai mei!

Annnndddd, last but not least...

John Lennon sunglasses

Ultra-popularii hippie glasses! Eu am varianta cu rame negre si lentile negre. Sunt cea mai recenta achizitie a mea si i-am cumparat de la un targ de vechituri. Ii ador, ii ador, ii ador. E tot ce pot sa spun despre ei. Chiar va trebui sa am mare grija de ei sa nu pateasca absolut nimic pentru ca imi plac atat de mult. Vreau sa mai poposesc la pe ceva targuri de vechituri sa mai caut inca o pereche,sa am rezerva.

Cam astia sunt ochelarasii mei de soare, achizitionati in ordinea mentionata in decurs de 3 ani.
Sper sa nu va deranjeze ca voi mai face si postari de genul acestora, insa nu as vrea sa fac inca un blog separat sa-mi adun pe acolo chestiile legate de moda ce imi plac, sau care le detin. Oricum stilurile ce imi plac mie si spre care tind eu nu sunt adoptate/placute deloc la noi in tara.

Un weekend cat mai frumos sa aveti! Si nu uitati ca e ultima zi in care va puteti inscrie la giveaway-ul pentru pensul Sigma F80!

Share this:

CONVERSATION

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu