FDT Rimmel Cool Matte

Mi-am cumparat acest fond de ten recent, pentru ca ma saturasem de vechiul meu fond de ten si am bagat divort. M-a atras promisiunea unui ten mat si rezistenta de pana la 16 ore. Hm... Nu stiu daca e chiar asa cum scrie pe capac,dar dupa 5 ore fondul de ten parea proaspat aplicat,tenul meu nu avea luciu si nici nu se stransese. De asemenea, domul fond de ten nici nu se curata atunci cand imi ating fata. Tin sa precizez sa dupa ce am aplicat fondul de ten l-am fixat cu un strat subtire de pudra.

Cam cum suna campania de promovare a acestui fond de ten minune? Pai cam asa:
"Inovatorul fond de ten sub forma de spuma, cu o compozitie racoritoare pe baza de apa de la Rimmel London.
Cool Matte 16Hr Mousse Foundation contine un nivel fara precedent de apa purificata pentru a racori tenul in momentul aplicarii si a sfida aspectul lucios produs de caldura si umiditate, pastrand astfel pielea curata si mata timp de 16 ore. Formula este bogata in apa, cu un nivel ideal al pH-ului pentru a proteja tenul si a nu lasa senzatia de incarcare a fetei. Textura usoara a spumei face posibila o acoperire uniforma, conferind un aspect natural, inviorat si fidel culorii initiale, care ramane intact de dimineata pana seara. Produsul este rezistent la transfer. Disponibil in 11 nuante de senzatie, Cool Matte 16Hr Mousse Foundation este potrivit pentru toate tipurile de ten.
" (am incheiat citatul)

Meh... fiecare poveste are si samburele ei de adevar,asa ca eu ii acord nota 8,5 acestui fond de ten. Are o putere de acoperire medie-mare si imi place ca se pastreaza fresh, fara a fi nevoie sa mai aplic un alt strat de pudra si sa ma demachiez cu spaclul la sfarsitul zilei.
Ce nu mi-a placut? Mi s-a parut ca are o oarecare tenta portocalie si un pic prea inchis pentru tenul meu. Am nuanta 103 True Ivory,cea mai deschisa de altfel.
Pret: 30 lei.
Astept sa vad cum o sa ma impac cu el pe termen lung, pe termen scurt am o parere foarte buna.

Sanatate si noroc pufos tuturor.

Lestie

Share this:

CONVERSATION

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu