Bourjois Pastel Teint Essentiel Pressed Powder


• O pudra compacta ce se aseaza usor pe ten, asigurand o finisare fina si translucida.
• Ajuta la egalizarea tonurilor fetei.
• Contine agenti de hranire ce mentin pielea hidratata.
• Este fara ulei si non- comedogenica.

Eu am nuanta Rose 64 si pot spune ca sunt foarte multumita. Am incercat ceva pudre si in afara de Rimmel Stay Matte, numai aceasta a reusit sa-si scoata banii.
Rezista, nu se curata, nu arat de parca mi-as fi introdus fata in faina si imi pastreaza tenul fresh pana la 5-6 ore fara sa o reaplic.

Cutia are un design placut si are filet, spre deosebire de Stay Matte,pe care o tineam intr-o punguta stransa,ca sa nu-mi plece capacul la plimbare pe tarlaua comunala.
Parerile de pe makeupalley.com sunt urmatoarele:
Average Rating. 4.1
Would buy this product again. 88%
Package Quality 3.4
Price 3.0

Eu ii dau nota 10 pentru ca este una din cele doua pudre care imi plac cel mai mult,si am incercat cateva,inclusiv Accord Parfait,de la L'oreal,ca nu prea imi place...Ii mai acord nota 10 pentru ca ramane la locul ei si nu se lipeste nici de rama ochelarilor * un foarte mare plus pentru mine*.
Pretul variaza intre 65-75 lei,depinde de unde o cumparati.

Aveti grija de voi!

Lestie

Share this:

CONVERSATION

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu